Ne garip Ateistleşen ırkçılığa, bencilliğe, kibre meyilli oluyor neden?

bu karakter dönüşümü konusunda aslında bir kitap çıkarmak belki de bir harita çıkarmak gerek.

kişi tanrı inancını kaybettikçe çıkar sağlayabilecek mana yollarına evriliyor iyilik gibi şeylerse manasını yitiriyor.

Irkçılık, Bencillik, Kibir..

Tanrının belkide kendisini göstermeden açık şekilde cezalandırdığı ve bunun sonucunda kişinin kötülük bataklığına daha çok düşmesine evrilmesi..

Hayat bence sandığımızdan daha çetin bir sınav barındırıyor

aslında gizli bir sınav mecazi olarak olduğunun farkında da olsak gerçekten yaşadığımız her olayda sabrın, kararlılığın, iyiliğin önemi çok büyük.

Ne garip Ateistleşen ırkçılığa, bencilliğe, kibre meyilli oluyor neden?
Cevapla