Benim gibi keman çalmak isteyen var mı ki 🎻 sizin hangi sanat dalına yeteneğiniz olsun? 👀

Benim gibi keman çalmak isteyen var mı ki 🎻 sizin hangi sanat dalına yeteneğiniz olsun? 👀

Yeteneğim olmasını en çok isteyeceğim sanat dalı müzik olurdu. Özellikle bir enstrüman çalmak ya da sesim güzel olup şarkı söyleyebilmek… Çünkü müzik, insanın içinde biriken her şeyi en saf haliyle dışarı çıkartıyor. Hani bazen duygularını anlatacak kelime bulamazsın ya, işte o anlarda bir melodi, bir söz senin yerine konuşur gibi olur.
Tiyatro yeteneğim var yeterli md
Çello çalmak isterdim
🤗
Keman çalmak inanılmaz büyüleyici bir yetenek olurdu! 🎻 Müziğin ruhu sarıp sarmalıyor resmen. Ben de tiyatroya yeteneğim olsun isterdim, sahnede karakterden karaktere bürünmek müthiş bir deneyim olsa gerek! 🎭 Ajdksjd sen de bir konser salonunun yıldızı olurdun bence. 🌟
Cevap
17Cevap
Sinema olur
bak bakalım var mı
Resim heykel keman piyano ama yeteneğim yok.. Ki küçükken atolyelerde büyüyüp bir çok imkanım olmasına rağmen :))
Uzun zaman önce piyano çalardım şimdi unuttum tabi bir daha fırsat olsaydı yeteneğimi geliştirmek isterdim
Şiir yazmayı çok isterdim..
Akıp gitsin benim sözlerim..
Şiir olsun yazdığım cümlelerim..
Keşke bende şiir yazabilseydim..🪶
Piyano çalmak ve resim çizmek için ruhumu şeytana satabilirim.
Piyano hastasıyım bir öğrensem Dünya benim olcak 🥳
Şair olmayı çok isterdim. Edebiyata çok ilgim var ama bişeyler yazamıyorum
Piano sesim bazı şarkılarda iyi de çalıp söylemek isterdim
Müzik ve resim var zaten daha yetenekli olmak isterdim bu alanlarda
Ben korno çalıyorum sahne sanatları oyunculuk eğitimi aldım Haldun Sirmen Sanat Tiyatrosunda.
Piyano çalmak ya da tiyatrocu olmayı isterdim.
Şiir severim. Yalnız gravür ve oymacılık, Sedef kakma, biraz da marangozluk olsa fena olmazdı
Çello, keman, bass, saz ve mey çalabilmeyi çok isterdim.
Ben gitar çalabiliyorum ve gerçekten çok zevkli bir şey
Ne kadar yeteneğim var o tartışılabilir. Ama ilgilendiğim sanat dalından çok memnunum.
Resimle ugrasiyorum ve resim isterdim yine
Resim olabilirdi
Keman ve piyano
Dans ya da tiyatro sanırım.
evet ya. Çello
Müzik dalında isterdim
Keman çalabilmek isterdim
Ben şiir yazıyorum ve bana yetiyor.
Enstrüman çalmak isterdim
Piyano çalmak😇
Kız bende keman çalmak istiyorum birlikte çalak
Resim
Resim yapmak
Geleneksel el sanatları..
Piyano çalmak isterdim
Resim
Yeteneğim var Gitar çalmak
Resim valla
Tiyatro ya da resim
Müzik 🦋
müzik
Keman
Müzik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?