Sence bir yabancıyla mektup arkadaşlığı kurmak güvenli mi?

Adını vermek doğru olur mu bilmiyorum ama bir uygulama vardı…

Farklı ülkelerden insanlarla mektuplaşabiliyordun. Sen bir şeyler yazıyordun, hiç tanımadığın biri günler sonra cevap veriyordu. Hızlı mesajların, okunmadan geçen hikâyelerin aksine… Bu bambaşkaydı.

Zaman yavaştı. İnsanlar yavaştı. Ama kelimeler çok daha derindi.

Bir yabancıya içini dökmek, belki de en tanıdık insanla bile konuşamadığın şeyleri paylaşmak…

İlginçtir; bazen hiç tanımadığın biri, seni senin kadar anlayabiliyor. Her neyse 😂 sizce doğru mu , yanlış mı?

Sence bir yabancıyla mektup arkadaşlığı kurmak güvenli mi?
Cevapla