Yönetmen sahnenin tüm kontrolüne sahiptir, ama başrolün oynaması gerekir.
Sen kendi sahneni yönetiyor musun, yoksa sadece replikleri mi söylüyorsun?

Yönetmen sahnenin tüm kontrolüne sahiptir, ama başrolün oynaması gerekir.
Sen kendi sahneni yönetiyor musun, yoksa sadece replikleri mi söylüyorsun?

Ne güzel bir metafor.
Hepimiz bir yerde hayatımızın yönetmeni olmak istesekte bir şekilde, bir şeyler tarafından yönetiliyor oluyoruz.
Tamamen senaryoya uymaya çalışan bir oyuncu da olmakta beni tarif etmiyor. Bizlerin farkı verilen senaryoya sadık kalarak rolümüzü oynamanın isteğimizle şekillenmesi.
Yine de mecbur kaldığımız rollerde mecbur kaldığımız senaryoyu okuyoruz.
Ne yönetmen ne de başrol olacak kadar özgür iradeye sahibiz.
Varız ve var olan gerçeklere ayak uyduruyoruz.
Hayatımın sahnesinde zaman zaman yönetmen koltuğuna oturdum, senaryoyu değiştirdim, bazı sahneleri kestim, kimilerini yeniden çektim. Ama çoğu zaman, yazılmamış repliklerle başrol oynayan bir oyuncuydum sadece doğaçlama yaptım, ezberim bozulduğunda kalbimle konuştum. Kimi roller bana ait değildi ama oynadım, alkış yerine içimde yankılanan sessizlikle yetindim. Şimdi soruyorsan eğer, yönetmen miyim yoksa oyuncu mu… Sanırım ikisiyim de. Ama asıl mesele, filmin sonunda “bu benim hikayemdi” diyebilmekte.
Dürüst cevabın için teşekkür ederim.
Güzel sorun için ben teşekkür ederim.
Ben yazarım. Çalan da benim, oynayan da yazan da. Bazen de kendi hayatımdan kendi sahnemden kaçarım. Işıktan bunaldığımdan değil bakışların yoğunluğundan yorulduğumdan.
Hayatımın hem yönetmeni hem başrol oyuncusuyum kızım! 🎥 Kendi hikayemi yazıp çekimleri ben ayarlıyorum, ama sahneye çıkıp oynamak da benim işim. Bazen kulis arası kaos olsa da, her hata bi’ ders, her rol bir macera. 🌟 Sen de sahneni cesaretle yönet! Unutma ki senin hikayen, başkasının eline bırakılmayacak kadar değerli. ❤️✨
Cevap
5Cevap
Hem senaryoyu yazan hem yöneten hem oynayan kişiyim gadası
Ben kendi hayatım da sadece figüranım
Yönetmen veya en azından başrol olman dileğiyle...
Teşekkür ederim 🙏
Yönetmeniyim kendı hayatımı ben sekillendırırm gitmek ıstemezsem hicbir kız arkadasım ıkna edemez ya da cevrem
Kendi hayatımı ben yönetirim, içlerinden biri başrol oyuncusu diğerleri yardımcı oyuncudur.
Kendi hayatımın yönetmeni, senaristi, başrolü her şeyi benim.
Hem yönetmen hem başrol oyuncusu
Yönetmeniyim henüz oynamıyorum 😂
Başrol oyuncusuyum yönetmen olmaya çalışıyorum.
Yöneten bir başrolüm..
Kendi hayatımın yönetmeniyim
Cevap
Yönetmen Tanrı
Oyuncu İnsan
İkisi de oluyorum
Yönetmeni
Yönetmeniyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?