Doğulu insanları hiç sevmemek ırkçılık mıdır sizce?

genelde çok kaba oluyorlar ve sadece işlerine geldiği gibi davranıyorlar bu yüzden doğulu birine denk gelince direkt konuşmayı kesiyorum sizce bu ırkçılık sayılır mı.

Güncellemeler
10 ay
Örnek bitane çocukluk arkadaşım vardı küçükken artık ondan yılmıştım sırf bizim evde bilgisayar var diye sürekli bize geliyordu ben onlara gidince bahane bulup beni geri çeviriyordu. Ama kendileri bize sülalecek geliyorlardı haber vermeden ve sanki kendi evleri gibi bi rahatlık vardı. İyi olan doğuluya hiç denk gelmedim 24 yaşındayım sevmemem normal değil mi
Doğulu insanları hiç sevmemek ırkçılık mıdır sizce?
Cevapla