Sizin de hiçbir yerden eğitim almaksızın kendi çapınızda geliştirdiğiniz bir yeteneğiniz var mıdır?

İlk defa bir anime karakterinin yarı vücut halini resim defterine çizdim Ama bunu yaparken çok ümitsiz gibi bir şeydim Çünkü anime karakterinin resimlerinş genelde orta boy çizgili deftere çizdiğim için pek de kendim açısından ümitli değildim Yinede resim kursuna gitmeksizin kendi çapımda sıkıldım günler içerisinde geliştirerek bu sonuca ulaştım İllaki çizdiğim resimler bakımından eksikliğim vardır Genede kendi düşünceme göre eh işte denilebilecek kadar güzel olmuş
Sizin de hiçbir yerden eğitim almaksızın kendi çapınızda geliştirdiğiniz bir yeteneğiniz var mıdır?
Güncellemeler
10 ay
İlk başta kendi çizdiğim resimleri kötü amaçlı olarak göndermedim Sadece kendi şahşi düşüncemi belirttikten sonra hoş olur anlamında ekleme yapmak istedim Yani yanlış bir anlaşılma olmasın Hem şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim
Sizin de hiçbir yerden eğitim almaksızın kendi çapınızda geliştirdiğiniz bir yeteneğiniz var mıdır?
Cevapla