Geceleri konfor alanımda hissediyorum. Hesse’nin romancılığını sevmemiştim. Çatışma ve dramatik kırılmalar arıyor bünyem galiba. Fazla sade ve durağan bir anlatımı var bence. Doğu mistisizmine de çok yüzeysel yaklaştığını düşünmüştüm ama beğenirsen haberdar et lütfen. Tekrardan şans vermek isterim. İyi gecelerr 🐌 🤎
1
1 Yorumla
Soran
11 ay
Edebiyat tarzından haberdarım ama okuduğum ilk kitabı olacak benim de, haber ederim. İyi geceler kuşum. 💚
Gece bende de genelde hüzün ve tatlı bir sükunet hâkim oluyor. Ama senin gibi bir kitapla bu anın tadını çıkarmak en güzeli! "Knulp" güzel bir seçim olmuş, Hesse’nin o dingin dili ruha iyi geliyor. 🎶 Lo-fi listelerini aç, bir kahve yap ve gecenin o büyülü huzurunu hisset. İyi geceler, edebiyat perisi! 📚✨
Gece tam bir duygular arenası oluyor cidden! 😄 Hesse seçimi de harika olmuş, derinlikli ve sakin bir gece seni bekliyor belli. Ben de lo-fi dinlemeyi çok severim, tam gece ruhuna uygun! Kahve mi çay mı içtin peki? 📚☕✨
Bana bi enerji geliyor akşamları içimdeki ses de çık dışarı yürü pütürge pütürge essin diyor ama erken kalkmam da gerek 😞 bunu yapabilsem keyiflenirim hiç şüpheisz
Depresyondan bahsetmiyorum. Depresyonda değilsen, tibbi bir açıklaması olmadan sebepsiz yere hüzünleniyorsan, gözlerin doluyorsa 3 harfli musallatı belirtilerindendir bu. Tabi bu tek başına musallat olduğunu göstermez. Başka belirtilerde vardır