Atatürk olmasaydı şu an da birinin haremin de 10'uncu karısı olacaktım herhalde sizce de öyle mi?

Atatürke ne kadar teşekkür etsek az bence ❤️🤍❤️🤍

Atatürk olmasaydı şu an da birinin haremin de 10'uncu karısı olacaktım herhalde sizce de öyle mi?
Cevapla