Merhaba, dinle ilgili birkaç sorum var, yardımcı olabilir misiniz?

1. Tövbe edersek, öldükten sonra günahlarımızdan dolayı yine azap çeker miyiz, yoksa Allah bizi affeder mi?


2. Doğru bir şekilde nasıl tövbe edebilirim? Gusül abdesti almak, namaz kılmak, dua etmek gerekir mi?


3. Tövbe ettiğimde, kılmadığım eski namazlardan dolayı yine sorumlu olur muyum?


4. Türkçe Kur’an okumam uygun olur mu, Arapça ile aynı sevap ve anlamı taşır mı

Hesabı kapatacağım biraz aktif olursanız sevinirim 🙃
Merhaba, dinle ilgili birkaç sorum var, yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla