1. Tövbe edersek, öldükten sonra günahlarımızdan dolayı yine azap çeker miyiz, yoksa Allah bizi affeder mi?
2. Doğru bir şekilde nasıl tövbe edebilirim? Gusül abdesti almak, namaz kılmak, dua etmek gerekir mi?
3. Tövbe ettiğimde, kılmadığım eski namazlardan dolayı yine sorumlu olur muyum?
4. Türkçe Kur’an okumam uygun olur mu, Arapça ile aynı sevap ve anlamı taşır mı
Hesabı kapatacağım biraz aktif olursanız sevinirim 🙃
2. Doğru bir şekilde nasıl tövbe edebilirim? Gusül abdesti almak, namaz kılmak, dua etmek gerekir mi?
3. Tövbe ettiğimde, kılmadığım eski namazlardan dolayı yine sorumlu olur muyum?
4. Türkçe Kur’an okumam uygun olur mu, Arapça ile aynı sevap ve anlamı taşır mı
Hesabı kapatacağım biraz aktif olursanız sevinirim 🙃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer