Sizce Yaşayan Doğal İnsan Türü Kalmış mıdır Hayat ta?

Şöyle bir soralım kendimize!
İnsan doğada yaşayan bir varlık mıdır hâlâ?
Yoksa doğaya "yaşayan bir laboratuvar faresi" mi muamelesi yapıp, “doğa deneyleri”nin sonunda kendini bile kobay yapan bir deli mi?

-

Eskiden derdik ki, "doğa anadır." Olm ben senin var ya... Anneni!
Artık doğa bir hasta; yoğun bakımda, nefes borusuna plastik şırınga takılmış…
Ve başında bekleyen kişi mi?
Evet, o kişi insan!
Ama refakatçi değil; suçlu.
Yani hem yapan, hem yakan, hem ağlayan...

Bak dostum, bu kadar da olmaz!
Ne bu saldırganlık?
Ne bu yok ediş tutkusu?
Ya da soruyu başka bir yerden soralım.
Senin amacın ne lan?
Gerçekten soruyorum bak! amacın ne lan senin amacın?
Yani öyle psikolojik falan değil, dümdüz soruyorum!
Senin sorunun ne ulan? Hayvan desem 1 tane senin kadar zararlı hayvan yok!
Elini attığın kuruyor, bastığın çatlıyor, dokunduğun çürüyor.

Çiçeğe su vermeyi bile unutan bir türsün sen… ama asfaltı öyle güzel döküyorsun ki doğanın üstüne, bravo!

Bir ormanı yok ediyorsun…
Sonra “orman temalı AVM” yapıyorsun üstüne.
Ne bu şimdi? Mizah mı? Alay mı?
Hayır, bu düpedüz serbest formatta ruh hastalığı.

Sen artık sadece doğayı değil, kendi doğallığını da imha ettin.
Duygularına filtre, kalbine algoritma, ruhuna abonelik sistemi kurdun.
Sevdiğini bile doğrudan sevemiyorsun artık; önce filtreliyor, sonra beğeniyor, sonra mesaj atıyorsun.

Layn sana Homo sapiens deniliyor farkında mısın? Yani ne demek bu?
Bu muydu olm senin 14 tane evrim geçirdim dediğin manyak bir hal?

Doğada bir canlı sadece ihtiyacı kadarını alır.
Sen ise "indirimde diye" alırsın.
Karnın tok ama vicdanın aç.
Gözün doymuyor, ne mideni tanıyorsun ne yeryüzünü.
“Modern insan” dedikleri sensin ya…
Bir nevi takım elbiseli kıyametsin sen!

Bak açık konuşacağım:
Senin orijinal halin artık yok.
Nostalji oldu insanın doğalı.
Doğada kamp yapınca “doğaya döndüm” sanıyorsun.
Oysa sen doğanın dönüşü olmayan noktasısın.

Sen artık doğanın düşmanısın.
Ve daha kötüsü, kendinin bile düşmanısın.
Ayna karşısında kendini beğeniyorsun ama gerçek yansıman, yeryüzünde kuruttuğun bir dere yatağında çırılçıplak yatıyor.

Son sözüm!!!
Doğada yaşamakla doğal olmak aynı şey değildir.
Sen artık sadece yaşıyorsun.
Ama “doğal bir insan değilsin” TÜKENDİ.

Yok artık Başınız Sağolsun "Nasıl bilirdiniz? iyi bilirdik!!! Gömün...

Sizce Yaşayan Doğal İnsan Türü Kalmış mıdır Hayat ta?
Cevapla