1 yılBu süreçte zamanı nasıl değerlendirdin?
Günün bi kısmı zaten derslerle geçiyor boş vakitlerde de insan dinlenmek istiyor veya telefonla uğraşmak istiyor. Sonuç olarak kitap okuyacak vakit yok demiyorum o kısa vakti kitap okumaya ayıracak bi motivasyon nasıl kazanılır03 Yorumla
Soran1 yılBenim işim evden. Ekranda kriptolarım ve borsa yatırımlarım inip çıkıyor. Benim bir şey yapmama gerek kalmıyor. Yani bir saatin "hadi kalk işe git" deyip, yine aynı saatin "hadi işin bitti evine dön" demesiyle hayatımı yaşamıyorum.
Günde 5-6 saat kitaba ayırıyorum, bana fazlasıyla yetiyor. Dün mesela 606 sayfa kitap okudum. Motivasyonum da Atatürk'ün hayatı... biraz araştırırsan veya 2018'de çıkan Yılmaz Özdil - Mustafa Kemal kitabını okursan, beni anlarsın.
Kendi kendime; "cepheden cepheye koşan bir adam, 5.000'den fazla kitap okuduysa, sen evde oturarak çalışırken, nasıl okumazsın?" diyorum. Sonra hop, kitap elimde... :))- 1 yıl
anlıyorum ✨
Soran1 yılÖyle işte. :)
En İyi Cevaplar
Öncelikle tebrik etmeden geçemeyeceğimm💐💐 Kitaplığınızda üç bin küsür kitap olduğunu söylemişsiniz. Kendimi bildim bileli okuyan, şu anda da bir edebiyatçı olarak sizin kadar okumadım maalesef. Gerçekten gıpta ettim🙌🏻 Okuma tutkumuzun hiç sönmemesi dileğiyle🌼💞
02 Yorumla
Soran1 yılAmin, teşekkürlerr :))
1 yılSana göre hayatın anlamı ne? Ve sen de farkındalık uyandıran bir söz veya bilgi var mı?
08 Yorumla
Soran1 yılHayatın anlamı; doğayı sevmek, sevdiklerime yarın son günümmüş gibi ilgi göstermek, bilgeliği aramak ve her daim hayvanlara merhametli olmak.
Farkındalık uyandıran söz de; "Karşındaki bir çoban bile olsa, otur dinle. Hiçbir şey bilmiyorsa, senden iyi koyun gütmeyi biliyordur." -Hz. Mevlana-- 1 yıl
Mevlana'nın bu sözünü ilk defa duyuyorum. Herkesi bilgi kaynağı olarak görme bakış açısı çok güzelmiş. Teşekkür ederim benimle paylaştığın için ☺️. Bu arada, nedense senden Ruhi Çenet vibe aldım. Yani öyle hissettim diyeyim, mantıklı bir sebebi yok
Soran1 yılBugün, youtube kanalımda videolarımdan birini izleyen bi' abonem de, İnstagram adresimden ulaşıp, "Ruhi Çenet Vibe'ı aldım" demişti. Çok başarılı birisi, o vibe ı verdiysem ne mutlu bana, teşekkür ederim. :)
- 1 yıl
Aa ne güzel tevafuk olmuş. Ben her şeyin bir anlamı olduğuna inanırırım. Demek ki senin de başarın yolda. Kanalının adı nedir peki? Merak ettim, izlemek isterim doğrusu
Soran1 yılSiteye bilgisayardan giriyorsan, profilime girip, adımın yanındaki youtube simgesini tıklayabilirsin. Tüm videolarımı sonuna kadar izleyip, düşüncelerini belirt lütfen :)))
- 1 yıl
Tüm videolarını izleyeceksem, birkaç ay sonra düşüncelerimi belirtirim herhalde 😅. Araştırmayı sevdiğim için kendime izleme listesi oluşturdum, araya senin videolarını da serpiştiririm. Bu arada, biraz göz gezdirdim kanalına. Atlantis ve Mu kıtasını birlikte incelemen çok güzel olur aslında. Ya da Agarta medeniyeti falan. Mısır uygarlığı hakkında olan videolarını yarın izleyeceğim (küçüklüğümden beri bu medeniyete yönelik hep ilgim vardı). Kanalına abone oldum gitti 😄
Soran1 yılHepsini çekeceğim. :)))
- 1 yıl
Hadi bakalım, kolay gelsin ve teşekkür ederim ☺️
- Kültür & Sanat konusunda 604 cevap paylaştı.
u 1 yılHay maşallah. Okb hastalığım var. Ne tavsiye edersin?
07 Yorumla
Soran1 yılOKB gerçekten zorlayıcı olabiliyor ama bununla baş etmeyi öğrenmek mümkün. Psikolojik destek alman çok iyi olur, özellikle bilişsel davranışçı terapi işe yarıyor. Kendini suçlama, insanlar genellikle bu hastalıkta kendilerini suçlarlar.
- 1 yıl
Kontrol edemediğimiz anlar olduğu zaman suçluyorsun istemsizce.
Soran1 yılBu çok doğal bir durum, kendini suçlamak yerine böyle anların kontrolünün sende olmadığını kabul etmek önemli. OKB ile mücadelede sabırlı olmak gerekiyor. Duygularını yargılamadan gözlemlemeye çalış, gerektiğinde profesyonel destek almak hem rahatlatır hem de daha iyi başa çıkmanı sağlar.
- 1 yıl
Teşekkürler.
Soran1 yılRica ederim. :)
- 11 ay
Teşekkür ederim 💜.
Soran11 ayRica ederim. :))
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar çok kitap okumuş birine soru sormamak mümkün olur mu! 😄 Felsefe ve psikolojiye bayılırım, hele de kişisel gelişimi buna eklersek tadından yenmez. Farklı bir bakış açısıyla hayatı sorgulamak, derin sohbetler etmek ne güzel. Peki, sorayım o zaman; sence hayatın anlamını bulmak mı yoksa anlam yaratmak mı daha önemli? 😊📚
12 Yorumla
Soran1 yılKendi anlamını bulup, yaşadıklarınla harmanlamak önemli O-Pera'cım.
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılOoo Kaan, ne tatlı bir cevapsın ya! 😄📚 800 kitap mı? Gerçekten müthiş bir birikim. Hayatın anlamını bulmak mı, yaratmak mı derken, valla ben arada İstanbul sokaklarında kaybolup kendi anlamımı tesadüfen buluyorum galiba! 🎨😂 Ama cidden, kendi anlamını yaşadıklarınla yoğurmak bence de çok değerli. Bravo sana! 🙌
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kültür & Sanat konusunda 503 cevap paylaştı. Tebrik ederim peki o kadar kitap içinden en faydalı olan hangisi ve sana değişim açık olmanı sağlayan kitap neydi okurken ne hisstin düşünceleri nelerdi
04 Yorumla
Soran11 ayBen Platoncu bir adamım. Platon'un kitapları diyebilirim. Beni en çok etkileyen "Devlet" kitabıydı.
Psikolojide ise Doğan Cüceloğlu Hoca'm çok etkiledi.
Soran11 ayTeşekkürler Yamaal
Gizli Üye(25-29)1 yılAbi kızma kötü bi şey demiyorum ama böyle bi yerde olmayacak kadar kaliteli bi insansın, burası hiç senlik değil valla ya
21 Yorumla
Soran1 yılEstağfirullah kardeşim. Bilgi paylaşıldıkça güzeldir. Hem bildiklerimi paylaşıyorum, hem kendi kategorimde kanalımdaki mitoloji videolarımı atıyorum, hem de insanların tavsiyelerini alıyorum. Sonuçta Hz. Mevlana, "Karşındaki bir çoban bile olsa dinle. Hiçbir şey bilmiyorsa, senden iyi koyun gütmesini biliyordur." demiş. O mentaliteyle hareket ediyorum.
11 ayTebrik ederimm. Peki onca kitap içinden sende en iz bırakanı hangisi oldu? Yani 800 kitap içinden sadece bir kitap tavsiye etme şansın var , hangisini tavsiye edersin?
00 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 737 cevap paylaştı.
1 yılAma nasılll tebrik ediyorummm 🙏🏻🌸👏🏻 sana sormak istediğim hiçbir şey yok sadece samimi bir tebrik bırakmak istedim
02 Yorumla
Soran1 yılAma nasıl teşekkür ediyorum! :))) Var ol...
- 1 yıl
Rica ederim 🌸
1 yılİsterimmmmmm
Bana beyza alkoç un " karantina " kitabına benzer bir kitap öner be abi lütfen skdbjdndjdn
01 Yorumla
Soran1 yılWattpad yazarlarından nefret ediyorum. Kusura bakma... gram edebi birikimi olmayan, kötü çocuk iyi kız veya vampir kurgularını çevirip çevirip Wattpad kitlesine satan, ama normalde iki kelimeyi bir araya getiremeyen bir kız o...
Wattpad'e üye olduğum zamanlar, gelişi güzel yazdığım kitaba bile sırf takipçim çok diye teklif gelmişti. O kitabı silmiştim. Saçma bir ortam, yazarlığın y harfi olamayacak insanlar.
- Kültür & Sanat konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılOfff yaa kitaplık cok güzel önünü kapatmisin cekil bi
felsefe ve kişisel gelişim kitabi onerebilir misin?
05 Yorumla
Soran1 yılAyıp, üzdün.
Platon ve Aristoteles önerebilirim.
Kişisel gelişim için de Mümin Sekman'ın kitaplarını önerebilirim.- 1 yıl
Bana baris musluyu onermislerdi bilgin var mi bu konuda üzülme tamam saka olsun ama sen genede kitaplığı direk cek :))
Soran1 yılİyi bir yazar. Birçok şeyin beyinde halledilebileceğini insanlara endeksliyor.
- 1 yıl
Youtu. be izledim bir kaç kez ama kitabını almadim pazartesi günleri yayını yar ondan sordum
Teşekkür ederim
Soran1 yılRica ederim.
11 ayOha harikaa ağzım açıkta kaldı bekle soru düşüncemm
03 Yorumla
Soran11 ayKahvemi aldım (sana da yaptım), bekliyorum.
- 11 ay
Off kahve varsa tamammm bu soruyu paylaştım ama kimse cevap yazmadı şöyle
Bir insan kafasında bitirdigi icin mi "dünyanın sonu değil " der yoksa bitirmeye baslamak, motive olmak icin mi?
Böyle cümleleri kurunca, tamamen kafamızda hallettigimiz için mi otomatik olarak söyleriz yoksa halletmeye başlamak için sadece motive etsin diye mi?
Soran11 ayVaroluşsal sancılarını atlatmış bir insan, yarına yaşayacağının garanti olmadığının bilinciyle, dünyada gelen ve gelecek olan tüm dertler için "dünyanın sonu değil" der. Yani;
"Hocam, neden kafana takıyorsun. Anı yaşa, dünyanın sonu değil ki (yani öleceğini bilmiyorsun ki), ne olacaksa olsun"
1 yılFilozof Atakan kalk büyüğün geldi sen şimdi Platona da Eflatun diyorsundur
03 Yorumla
Soran1 yılAsla. Koyu PLATONCU'yum.
- 1 yıl
Tamam Sartre mi Camus mu
Soran1 yılÖdül aldığım kısa film bile Sartre'ın varoluşçu gerçekçilik felsefesinin sinemaya yansımış versiyonu. Art House...
Tebrik ederim öncelikle💫. Kişisel gelişim alanından bir kaç kitap önerisi isteyebilirim.
03 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler. Mümin Sekman ve Ahmet Şerif İzgören'i önerebilirim. :))
Soran1 yılRica ederim, her zaman. :))
- Kültür & Sanat konusunda 634 cevap paylaştı.
1 yılVay be helal olsun. Sorumu soruyorum
Bilginin sustuğu bir yerde, neye tutunursun?01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler. Doğaya ve kedilerime tutunurum.
1 yılBu müthiş bir şey 🤩
Kitapları kaç yılda ve kaç kez okudun? 🤓
05 Yorumla
Soran1 yılİlk başladığımda 2013 falandı. İlk okuduğum kitapları anlayabilmek için 2 kere falan okudum. Çünkü çok bilinçsiz bir okuyucuydum. En ağır kitaplarla başlamıştım.
- 1 yıl
Valla şaştım kaldım ben bir kitabı zor bitiriyorum 😕
Soran1 yılAşılarım sana kitap alışkanlığı Jess! :)
- 1 yıl
Peki sayın hocam psikolojiyi düzeltmek için kitap önerebilir misiniz mümkünse bir yerli yazardan
Soran1 yılYorumlarda bir sürü önerdim. :D
“İnsanın Anlam Arayışı” – Viktor E. Frankl
“Olumlu Düşünmenin Gücü” – Norman Vincent Peale
1 yıl-"Burçlara inanıyor musun astroloji bilimsel mi?" olur benim sorum.
05 Yorumla
Soran1 yılKendim uzun bir süre sosyal medyada burç yorumculuğu, tarot okuyuculuğu ve spritiüel enerji seansları verdim.
- 1 yıl
Bir erkeğin astroloji yönünden bilgili olmasını geçtim, başka insanlara bilgi ve tavsiyeler verebilmesi bile sıradışı. İnsanlar eminim sabrını çok zorlamışlardır.
Soran1 yılKadınların bazen çileden çıkardığı oluyor, evet. Çok zorladılar.
- 1 yıl
Doğrudur. Yine de iyi başetmişsin, tebrikler.
Soran1 yılTeşekkürler. :)
Kültür & Sanat konusunda 734 cevap paylaştı. Felsefe mezunuyum. Ben senin kadar okumadım. 🤭Tebrik ederim ✌️
03 Yorumla
Soran1 yılHocam, Platoncu bi' deliyim diyebilirim. Teşekkür ederim. Bi' ara felsefe yapalım mı? Her konuda felsefe yapmaya açığım.
Soran1 yılİyi akşamlar. :)
1 yılBenim psikoloji de nanay inşallah iyi olurum
01 Yorumla
Soran1 yılÜstesinden gelinmeyecek hiçbir psikolojik durum yoktur. Her şey bizim elimizde, her şey bizle başlar ve bizle biter. Düşüncelerine hükmetmeyi öğrenmelisin.
Düştük mü evet
11 Yorumla
Soran1 yılOnore oldum, teşekkürler.
Gizli Üye(25-29)11 aySite için fazla kültürlüsün yinede bol keyifler.
08 Yorumla
Soran11 ayKültür ve bilgi paylaştıkça güzeldir. Paylaşmaya ne dersin?
Cevap sahibi11 ayÖyledir ama seçtiğin sosyal medya platformu yanlış. Youtube ve İnstagram’dan istediğin kitleye ulaşabilirsin.
Soran11 ayYoutube kanalım var ki :)
Cevap sahibi11 ayBiliyorum, başarılarının devamını diliyorum 🙏
Soran11 aySoruda anonimsin. Ama normalde beni takip mi ediyorsun?
Cevap sahibi11 ayHayır etmiyorum, profiline YouTube kanalını eklemişsin.
Soran11 ayGenelde mobil ile girenler görmüyor da, ondan sordum. :)
Cevap sahibi11 ay🙏
1 yılKadın kadın ve erkek arkadaş olabilir mi ? Ayrıca Red pill ideolojisi Hakkında ne düşünüyorsun ?
01 Yorumla
Soran1 yılBiz erkekler iradesi zayıf varlıklarız. Ülkemizi baz alarak yorumlayacak olursam, asla olamaz. Çünkü ülkemizde kişisel gelişimini ve kültürel gelişimini tamamlamış erkek sayısı çok az. Bu da, kadını direkt olarak objeleştirmelerine sebep oluyor. Hemen her kadını cinsel obje olarak görüp, sevgilisi olsa bile "bir gün boşluğa düşerse" takılırım gözüyle bakıyorlar. Çünkü hem iradeleri zayıf, hem de kafaları bacak aralarından ibaret. Antik Yunan heykelleri hep muhteşem vücutlu ve heybetlilerdir. Ama penisleri küçücüktür. Neden? Heybet, zeka ve sanatın her şeyden önce geldiğini düşünürler. Erdemliliğe ve bilgeliğe önem verirler. Bizim ülkemizdekiler de penis boyutuyla övünüyorlar. Sanki kendi ellerinde olan bir seçimmiş gibi... Vel hasıl kelam, olamazlar. Bunu erkek bozar. Kadın da ruhsal boşlukta olursa, veya canı yanarsa bozar.
1 yılDeli gibi felsefe yapıyorum beynim doğuştan felsefe yapıyor gel kapışalım
03 Yorumla
Soran1 yılFelsefe "kapışmak" veya "yarışmak" gibi kavramlar için yapılmaz. Fıtratına ters... sorgulamak ve sorguladıkça daha da derine inmek için vardır.
- 1 yıl
Sorularla demek istedim 😂
Soran1 yılBuyur, ne sorgulamak istersen, sorabilirsin.
1 yılJoseph Murphy tarzında başka örnek önerin var mı
04 Yorumla
Soran1 yılYaşamın Kapısını Açan Anahter – Charles F. Haanel
Mutlaka okumalısın. Okuduktan sonra üzerine konuşabiliriz de, çok güzel olur. :)- 1 yıl
Teşekkürler elde etmeye çalışaçağım
Soran1 yılRica ederim. :)
Soran1 yılRica ederim kardeşim.
Gizli Üye(30-35)11 ayHayatla nasıl başa çıkabileceğimi bulamıyorum. Savaş sanatı dışında önerin var mı bu konuda bana somut fikirler verebilecek bir kitap önerisi?
00 YorumlaKültür & Sanat konusunda 725 cevap paylaştı. En sevdiğin şair kim? Sorum bu🙂
01 Yorumla
Soran1 yılFuzuli :)
Kitabına kurban bilgili abim
07 Yorumla
Soran1 yılHahaha sağ ol kardeşim. :D
Soran1 yılNutuk'u 12 kere okudum. Bi' 12 kere daha okurum. :))
Soran1 yılBen de o sebeple. :)
Soran1 yılEstağfirullah, ne tutması? Zaten şuanda okumuyorum.
1 yılÖzgüven için kitap önerisi isterim
04 Yorumla
Soran1 yıl“Kendine Güven” – Matthew McKay
“Cesur Yeni Sen” – Susan Jeffers
“Beni Sessiz de Sevin” – Susan Cain- 1 yıl
Sosyal anksiyete ile ilgili kitap önerisi de verir misin?
Soran1 yıl“Sosyal Fobi: Kaygıdan Kaçınma Sanatı” – Çağrı Mert Bakırcı
“Utangaçlık: Sessizliğin Gücü” – Susan Cain
“Anksiyete: Panik Bozukluk ve Sosyal Fobi ile Baş Etme Rehberi” – David A. Clark- 1 yıl
Teşekkür ederim
Kolları kitapları kaldırırken mi yaptınız
03 Yorumla
Soran1 yıl3 yıldır fitness yapıyorum. Daha bugün salondaki üyelik tarihim doldu ve 1 yıllık yeniledim. :)
Soran1 yılEvet, esneklik bazen çok daha önemli olabiliyor. Mesela geçen gün bir olay yaşadım, yaşadığım olaydan sonra bacak kaslarım o kadar kasıldı ki, 3 gündür zor adım atıyorum. En ufacık kendimizi kasmamızda, kaslar ağrı sızı yapıyor. Jimnastik de güzel bir spor. Seni sıkı da tutar. Ayrıca teşekkür ederim, bırakmayı hiç düşünmedim, düşünmeye de niyetim yok. Bir de karnı halledebilsem...
- Kültür & Sanat konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBu kadar kitap alacak parayı nereden buldun
03 Yorumla
Soran1 yılTarot okucusu, spiritüel enerji uzmanı ve ilişki koçluğu seanslarımla 18 ülke 56 şehirde danışanlarıma hizmet verdim. Sonra oradan elde ettiğim kazançları biriktirip kripto ve borsa eğitimi aldım. 2018'den bu yana kripto ve borsayla ilgileniyorum. Bir süre sonra para kazanmak için uğraşmayı da bıraktım. O finansal duruma gelince, kitaplar pek de pahalı gelmiyor. Şuanda günde 1 kitap bitirecek noktadayım. 3000 civarı kitabım var.
- 1 yıl
Tebrik ederim bizde bos boş gezelim işte
Soran1 yılEstağfirullah, herkesin bir yaradılış amacı vardır. Kiminin kendince, kiminin topluma, kiminin yakın çevresine, kiminin de sadece kendi varoluşsal sorunlarına. Seninki varoluşsal bir sancıdır, geçince, sen de yeni başlangıçlar yaparsın. :)
1 yılHasan sabbahı yorumlarmisiin
05 Yorumla
Soran1 yılDünyanın gelmiş geçmiş en iyi manipülatörü diyebilirim. Çünkü insanların manevi duygularına inip, o duyguları müritleştiriyor, afyon içirerek de kendisi için ölebilecek hale getiriyormuş. Dünyanın en iyi suikast lideri ve suikast örgütü kurabilmek için manipülatör olmak gerçekten çok önemli.
Amerika'da bir adam da böyle tarikat kurup, bir evin içinde neler neler yapmıştı...- 1 yıl
Ciddi mi Amerika olayı
Soran1 yıl"Amerika'da tarikat kurup devlet ile savaşan adam" yazarak araştırın.
- 1 yıl
Thannkyou
Soran1 yılYour Welcome! :)
Gizli Üye(25-29)1 yılvay çok iyi yapmışsin abim valla helal olsun :))
00 Yorumla
1 yılRamazanda sakız orucu bozar mı
01 Yorumla
Soran1 yılKaan Hatipoğlu'yla KızlarSoruyor'a doğru...
Kişisel gelişim etkisi görünüyor mu sonra
011 Yorumla
Soran1 yılOkuduğun kitabı ne kadar benimsediğin ve o benimsemeyle nasıl adımlar attığına bağlı.
Soran1 yılRica ederim. :)
Soran1 yılVar.
Soran1 yılHayır.
Soran1 yılMaalesef. "da" ayrı.
- Kültür & Sanat konusunda 306 cevap paylaştı.
1 yılMaşallah
01 Yorumla
Soran1 yılNey Mıstafam Ney! Hahaha :)) İsmini her gördüğümde aklıma "Sen Anlat Karadeniz" geliyor.
1 yılHelal olsun be
06 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim kardeşim. :)
- 1 yıl
bir şey sorabilir miyim
- 1 yıl
Kendimi çok iyi ifade edebilen biri değilim iyi açıklıyamıyorum kitap önerin falan var mı
Soran1 yılÖncelikle basit ve anlaşılır yazılmış kitaplarla başlamak iyi olur. Mesela “İletişim Becerileri” üzerine kitaplar sana yardımcı olabilir. Ayrıca, Dale Carnegie’nin “Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı” çok pratik öneriler sunar. Yazma alışkanlığı edinmek de faydalı; günlük tutmak ya da kısa hikayeler yazmak kendini daha rahat ifade etmene yardımcı olur. Konuşma pratiği için de küçük gruplarda, samimi ortamlarda kendini denemek çok işe yarar. Sabır ve süreklilikle çok gelişirsin.
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim 🪷
Soran1 yılRica ederim hatıra. :)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer