Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?

Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var.. Fransızca derslerimde, okulda, evde, dışarıda fin heryerde çizdim atomları daha bu sayfaların arkası da var Sizce bu iyi bir şey mi? Yandaki desteden olan kağıtlar ise yazdığım ve gizlediğim hikayelerim. Daha bunlardan 40-50 tane daha olacaktı ama onlar okul duvarında açtığın gizli oyukda kaldı. Artık kim bulursa 🎀 ama yazık oldu daha 30 sayfa (önlü arkalı) atom ve 20-40 tane sayfa hikaye vardı (arkalı önlü). Neyse😩
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Güncellemeler
1 yıl
Ve ayrıca 3 sınıftan beri yazdığım 317 sayfalık bir cinayet&gerilim romanım vardı o da 2-3 ayda çok kez ev taşıyınca kayboldu 🥲 Bastıracaktım
Atom çizme ve hikaye yazma bağımlılığım var. Bu iyi bir şey mi?
Cevapla