Kısa fimler, senaryo yazımı, felsefe ve psikoloji hakkında soru cevap yapmaya ne dersiniz?

Art House dalında ödül aldığım iki kısa filmim var. Aşağıdaki fotoğraf "BOŞLUK" isimli filmimin uyanma sahnesini çektiğim andan. Senaryo, kamera ve oyunculuk... hepsini kendim yapmıştım. Çok zorlandığım sahnelerde kardeşimden kamera konusunda yardım almıştım. (Fotoğraftaki mekan, saç, baş, paspal giyim, hepsi filmdeki sahne içindi. Yıl 2020 )

Filmi internette bulamazsınız. Çünkü adım ve soyadım geçtiği için kaldırdım.

Birçok senaryo yazdım.

Felefe ve psikoloji üzerine de yıllardır kitaplar okuyorum. İster bana soru sorun, ister fikir alışverişi yapalım. Ne dersiniz?

#KaanRahul

Kısa fimler, senaryo yazımı, felsefe ve psikoloji hakkında soru cevap yapmaya ne dersiniz?
Cevapla