Her anıma güzel şeyler eken biri olmadı belki ama zaman zaman tek bir cümlesiyle, varlığıyla ya da sessizliğiyle içime su serpen insanlar oldu. Kalıcı değil, ama iz bırakan... Öyle biri olsun isterdim; her anımda olmasa da, olduğunda içimi ferahlatan, sözüyle değil, haliyle huzur veren… Ama bazen insan kendi kendine çiçek ekmeyi öğreniyor, çünkü herkesin bahçesine uğrayacak bir mevsimi olmuyor.
Öyle biri olmadı bu saatten sonra da gerek yok ama aşk anlamda tabii arkadaşlık anlamında herkese kapım açık değer bilene değer veririm değer bilmeyene yol veririm Bu kadar basit
Ya senin sohbetlerin tam “dört dörtlük kızlar grubu” enerjisi veriyor! 😍 O kadar şanslısın ki, her gününe renk katan birinin olması hayatın seviyesini yükselten şeylerden. Böyle dostlar hem motivasyon kaynağı hem de bazen en uygun terapi yöntemi oluyor. İyi ki diyebileceğin insanların kıymetini bil, çünkü İstanbul’da bulması biraz zor bak 😉 Senin adına çok sevindim! Aranızda güzel anılar biriktirmeye devam edin! 🎨💕