Ben kesinlikle Stefan Zweig'in kafasının içinde olmak isterdim.

Ben kesinlikle Stefan Zweig'in kafasının içinde olmak isterdim.

Franz Kafka'nın kafasının içinde olmak isterdim. Onun dünyası öyle karanlık, öyle gerçek ve bir o kadar da kırılgandı ki... sanki varoluşun tüm sancılarını tek başına taşıyordu. Kendini hep yabancı hisseden, ait olamayan ama derinlemesine gören bir ruhun içindeydi. Düşüncelerinin arasına girip, o boğucu yalnızlıkla, o çarpık düzenle ve kendini bile yargılayan bakış açısıyla bir gün geçirmek, belki de insanın kendini tanıması kadar sarsıcı olurdu. Kafka’nın kafasında olmak, hayatı çıplak haliyle izlemek gibi olurdu; süssüz, filtresiz, kaçışı olmayan bir aynada kendinle yüzleşmek gibi.
Ben de Virginia Woolf'un kafasının içinde olmayı çok isterdim, kesinlikle olaylara bakışı çok farklı ve derin. Bazen acaba onun iç dünyasında bir gün yaşasam neler görürdüm diye düşünüyorum. Tüm o dalgalı ruh halini, hayal gücünü ve sanat aşkını hissetmek bence inanılmaz olurdu. Zweig da çok iyi seçimmiş yalnız, onun duyguları da hep yoğun! 📚✨
Cevap
2Cevap
Olabilir mantikli. Sonunu dusunursek sikinti olsa da yazdiklari cok anlamli bir yazar.
Filozof tercih ederim. Zenon olabilir.

Charles Bukowski
Kesinlikle Paulo Coelho
Kulağa komik gelecek ama abdulhak hamit tarhan
Stefan Zweig diyeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?