Bilim adamları oluşacağı öngörülen kıtaya Amasia adını vermiş. Evrende yeni bir keşfiniz olsa adı ne olurdu?

Ütopik bir şekilde Ütopia olurdu benim.🧚🌍 Kıta değil kafe sanki bizdeki Antepia gibi sjdjd

Bilim adamları oluşacağı öngörülen kıtaya Amasia adını vermiş. Evrende yeni bir keşfiniz olsa adı ne olurdu?

"Kıtalar, gezegenler buluştu sanki gelip yanıma oturduğunda... 🥹 "

Bilim adamları oluşacağı öngörülen kıtaya Amasia adını vermiş. Evrende yeni bir keşfiniz olsa adı ne olurdu?
Cevapla