Kızlar sevdiğim adama tablo yapayım dedim olmadı ne yapicam😭?

Arkadaşlar ben yılardır resim çiziyorum ama malesefki bu yıl hiç çizmedim bende sevdiğim adama hatıra olarak bir tablo yapayım dedim kalktım yapmaya gemi teniz gök yüzü falan yapamadım kaç kere denedim ama maalesef ki çok kötü oldu gök yüzü çok güzel ama rengi biraz koyu teniz ise sadece fırçası sürdüm dalgalar yapamadım 2 tane gemi çizdim ama malesefki gerçek gemilere benzemedi😭 arkadaşlar ne yapicam bana akıl verın

Kızlar sevdiğim adama tablo yapayım dedim olmadı ne yapicam😭?
Cevapla