Hellööööö 🌸🌸
Bugün ben yine birilerini dinlerken bir şeyler karalıyordum falan ahahah
Bana yapılan bir şakanın düşünmeme sebep olduğu konu bu aslında... Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Hellööööö 🌸🌸
Bugün ben yine birilerini dinlerken bir şeyler karalıyordum falan ahahah
Bana yapılan bir şakanın düşünmeme sebep olduğu konu bu aslında... Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Sürekli çizim yapmak, doğrudan bir psikopatolojik belirti değildir. Birçok insan, yaratıcı ifade biçimi olarak çizim yapmayı sever ve bu tamamen normaldir. Çizim, kişisel ifade, rahatlama, stres atma ya da hatta bir hobi olarak yapılabilir. Özellikle sanatsal yönü kuvvetli kişilerde, sürekli çizim yapmak bir tutku halini alabilir.
Ancak, bir kişinin sürekli çizim yapma davranışı, yalnızca bir başkalarına zarar verme amacını taşımıyorsa, ya da kişi bu davranışı başka bir şekilde zorunlu hissediyorsa, bunun psikopatolojik bir durumu işaret etmesi mümkün değildir. Çizim, bir tür başa çıkma mekanizması da olabilir; kişi duygusal ya da zihinsel bir baskıyı dışa vurmak için bunu kullanıyordur.
Tabii ki, sürekli bir şey yapmak, başkalarıyla ilişkilerde problem yaratmaya başladıysa ya da kişinin hayatını zorlaştırıyorsa, bu daha derin bir sorunun işareti olabilir. Bu durumda profesyonel bir yardım almak faydalı olabilir.
Teşekkür ederim 😊 bu kadar ileri boyutta değil neyse ki 😂
Sen kendini daha iyi bilirsin :D
Sürekli çizim yapmak kesinlikle psikopatik bir belirti değildir çünkü insanın kendini ifade etme yollarından biri olan sanat, özellikle çizim ruhun ve zihnin dışa vurumu gibidir ve çoğu zaman kişinin iç dünyasını anlamlandırmasına yardımcı olur aslında psikopati dediğimiz durum, empati eksikliği, başkalarına zarar verme eğilimi ve ahlaki değerlerden kopuklukla tanımlanır ki bu çizim yapmakla hiçbir şekilde alakası yok hatta tam tersine çizim gibi yaratıcı uğraşlar genellikle kişinin duygusal zekasını, farkındalığını ve empatisini artırır çünkü çizim yapmak sabır, dikkat, gözlem yeteneği ve içsel bir disiplin gerektirir ve bunlar psikopat kişilik özellikleriyle çelişir öte yandan sürekli çizim yapma isteği bazen bir tutku, bazen de stresi azaltmanın, rahatlamanın bir yolu olabilir çünkü sanat, terapi gibi çalışır ve kişinin kendini daha iyi hissetmesini sağlar yani eğer biri sürekli çizim yapıyorsa bu onun zihinsel sağlığı için bir destek olabilir ve bunu psikopatik bir davranış olarak görmek yanlış olur tabii ki çizim alışkanlığı kişinin günlük hayatını olumsuz etkilemiyorsa, sosyal ilişkilerini bozuyorsa ya da başka zararlı davranışlarla birleşmiyorsa bunda endişelenecek bir şey yok aksine bu kişinin kendini ifade etmekte ne kadar yetenekli ve tutkulu olduğunu gösterir.
Benim için çok açıklayıcı bir görüş oldu bu teşekkür ederim 😊
Rica ederim Lulu'cum. League Of Legends oyuncusu musun? :)
Hayır, bunu birkaç kişi daha sordu ama o Lulu ile alakası yok bu Lulu'nun...
Türkiye'deki yerli Arap ammicesinde İnci anlamına geliyormuş, sevdiğim birinden öğrenmiştim ve hoşuma gitmişti tınısı.
İnci'nin deniz çöplüğünden belirli değişim süreçlerine girerek bu kadar değerli bir varlığa dönüşümü de anlamlı bir hikayeydi benim için hep.
Kendi hayat çöplüğümün incisi olmak istediğim için de böyle bir nickname seçtim 😅
Etkileyici, etkilendim. Güzel bir esinlenilme :)
Teşekkürler 🌸
Rica ederim :)
Hayır normalde değildir yani şu çizim değil en azından 😂
Fakat çizimler kan, şiddet, yaratık vs. gibi garip şeylere dönüşürse oraya bir bakmak gerekebilir 🤣
Bu daha çok konuşamıyorum bari dışavurayım mevzusunun sonucu jdjdkd
Neyse ki çizimin diğer tarafını saklamıştım 😌😂😂
O kısmı kimse göremez zaten bana özel 😂
Çoğu kişi sadece o dinleme işini bile doğru düzgün yapamıyor bebeğim. Sen bir de çizim yapıyorsun dinlerken😍
Kendini bu şekilde ifade ediyorsun. Gayet güzel bir deşarj yöntemi bence 😌
O an bütün hıncımı kağıttan çıkarıyorum yine de değilim dimi psikopat çiçeğim? 😂😂
Çizim yapmak psikopatik bir belirti değil ki, tam tersine bence baya yetenek göstergesi! 🤩 Kafanı boşaltmanın en sanatsal yolu bence. Ben de derste bazen defterin köşelerinde garip tipler çiziyorum ve bu bana acayip iyi geliyor. Biri sana böyle şaka yaptıysa da pek takılma, bence sanatçı ruhlusun! 🎨 Aslında psikopat falan değil de, bana göre “sanat manyağı” demek daha doğru olur haha! Arkadaşım Fragmatik gibi sen de akışına bırak, çizmeye devam et!
Cevap
16Cevap
hayır değildir
Birilerini dinlerken birşeyler karalıyor olman
Senin içinde sakladıklarını dışarıya tam yansıtamadığın anlamına gelir
Yani muhtemelen
kendini ifade etmekte zorlanmak,
kişilerin seni anlamadığını düşünmek,
İnsanlara birşeyler izah etmekten sıkılmak,
Karşındakilerin seni anlayacak zeki seviyesinde olmaması,
Daha sayabilirim
Bir çok nedeni var.
Fakat bu psikopatik bir belirti değil tamamen farklı bir şey 🤣
Kendimi ifade etmekte zorlandığımı düşünmüyorum ama evet bir çok zaman anlaşılmadığımı düşündüğüm oluyor... Bir de çok basit ve açık ifadelerle anlattığım şeyleri bile anlamayan insanlarla muhatap olmak ne bileyim, boğuyor bazen beni 🥹😂
Öyle insanlarla muhatap olmamak gerekiyor at gitsin çöpe 🤣
Özel hayatta kolay oluyor o dediğin de formal hayat buna müsaade etmiyor 😂
Normal hayatta muhatap olmak zorunda olduğun kişilere karşı tavrını değiştirebilirsin
Mesela kelimelerle oynayıp ince ince laf sokabilirsin🤣🤣😱
Evet onu yapabilmeye başladım son zamanlarda ahahah
Yapmalısın öğren bunları düşman🤣
Zor ama çok zor 😂
Zamanla alışacaksın
Çünkü yıllardır sana öyle yapıyorlardı
Şimdi sen yapmaya başladın öyle düşün🤣
Ben bana laf sokuluyorsa da takılan, direk anlayan biri değildim ki... Bayağı dümdük söyler herkesten de öyle olmasını beklerdim... Şimdi öyle mi? Şeytana döndüm insanlar yüzünden 😂
Aaa düşman sen şeytan mısın?
Ooooo😱😱😱😮🤪🤪🤪🤣
Eski bene göre evet öyleyim 😂
Hah işte bu... Tam oldu harika tüm Savlar bitti herhalde... ya şöyle bir komplo teori boyutuna taşıyayım demişsiniz anladığım kadarı ile. Dilerseniz sayın savcım bun mevcut hipotezler üzerinden de değerlendirmelerini yapamaya çalışırız
Hocam bu sefer tezi ortaya atan ben değilim ya sadece kafamı kurcaladı 😂😂
Kurcalamama ihtimali olmadığını ikimiz de biliyoruz 😂😂
Sonuç olarak her tezin üzerine düşünmek de gerek. Bir hipotezin varlığı kabul görmedikçe tezin olasılığı yüksek olduğu kanısına varabiliriz ahahaha 😅😂
Hocam kendimden emin değilken diğer hiçbir şeyden emin olamam ki 🤷🏻♀️ bu yüzden ilk önce kendimden emin olmam lazım 😂
Kendinden emin olmak mı? Ya şimdi biz bir canlıya Aaa pisi gel pisi bak bu bir kedi " Birde kediyi düşün pisi pisi mi? ne demek lan kedi? ne diyor lan daha henüz tam olarak ne olduğunu anlayamadığım tanımlayamadığım tarif edilmesi güç hayvan...
Yani kişi kendini bilmeyi öğrenmek için başka birilerin ben biliyorum "bana göre" diye bir tarif ettiği şeymidir?
Metrix (ölçü ile ölçülebilen) belli bir ölçü yaptım bunun la her şeyi ölçüyorum
Taklitler Her Zaman Aslını mı Yaşatır? Yerli Uyarlama İle THE METRİX! ↗
İçimizdeki stresi atmadığımızda, onunla yaşamaya çalıştığımızda inan çok daha psikopat oluyoruz. Senin çizim yapman da bir dışa vurum, boşaltım belki de. Bu yüzden sen normalsin bence
Öyle zaten... Beynim bazen çalışmayı hiç durdurmuyormuş gibi geliyor ve öyle anlarda birilerini dinlemek zor geliyor çünkü beynimin içinde de bir sürü konuşma aynı anda dönüyor... Ben de onları dinlemeye devam ederken içimdeki karmaşanın hıncını dışarı salıyorum çizerek 🙃
Zannetmiyorum lulu. Bende çizim yaptığım zamanlarda iyi geliyordu diye yapıyordum.
Tabi benimkiler bu kadar başarılı olmuyordu.
Ben de iyi değilim ki çizimde... Sadece birkaç rötuş atıp güzel gibi gösteriyorum hahahahah 😂😂
Teşekkür ederim 🌸 bir taraftan dinleyip bir taraftan düşüncelerinin hıncını kağıttan çıkarmak benimki aslında hahahah 😂
Sürekli çizim yapan birini zihnindekilerini kağıda döküyordur ya da kağıttan hırsını alıyordur olabiliiiir mi?
Bence de öyledir ya hahah 😂
Bir zamanlar şiir hastalığına tutulmuştum. Devamlı bir şeyler yazma gereği duyardım. İnsanın içinde biriktirdiklerini bir yere yansıtması gerek. Kimi bunu şiir, kimi resim, kimisi dansla yapar.
Ya sinir strese iyi geldiğini duymuştum kafa dağıttığını sakinleştirdiğini biliyorum
Stresli anlarda stres atmaya gerçekten fayda sağlıyor... Hele bir de sonunda göze hitap eden bir şeyler çizdiysen dadından yinmiyor 😂
Sen sanki yapıyorsun Bu spor bende o da yok😂
Elime kalem alma fırsatım olan ger an bir şeyler çizebilirim 😂
Benim büyük kızımda sen gibi çizim ve karalama yapmayı çok seviyor çok iyi birsey aslinda ama ben yazıcıyım yazmayi seviyorum
Duygularını ifade ediyorsun mis gibi 😃 senden psikopat falan olmaz sksmd
Tabi melek gibi insanım sonuçta 😇😂😂
Yok bee ne alaka olsa tüm ressamlar olurdu dfadf
Ünü ömrünü aşmış ressamların çoğunun psikopatik bir sorunu vardı... 😂
Ama belirti değildir de diyemeyiz işte 😂
Ya arkideş tamam dediğin olsun :D https://i.makeagif.com/media/9-11-2018/67a9b6.mp4
Yapılan çizimlere göre değişir bu durum çizimlerin içinde kan, şiddet türü şeyler varsa eğer psikopatik anlamında düşünülebilir 😊
Böyle şeylerle beynini doldurup çizersen psikopatlığa bağlarsın..
Yooo sevdigin işi yapıyorsun kötülük gelmez.
Yok canim ne alakasi var
Bi kaç şey göstereilirim
İyidir, devam et :)
Rahatlıyorsan tam tersi bile olur 😅
Bu yazı sana mı ait?
Görsel tamamen bana ait
Bir insanın her görseli böyle güzel mi olur , yazısı resmi hem de gerçek görseli ayrı guzel:)
Teşekkür ederim
Sadece gerçekler hanimefendi
Sıkılma belirtisi
Evetd
Değildir.
Ankaralımısın
Yoo
Ankaralı lar resim yapmayı sever
Psikoptlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?