Resim, müzik, tiyatro, yoksa sinema mı?
Eğer bunlardan biri olsaydı hangi türden olurdu
MESELA;
Drama, komedi, aksiyon, bilim kurgu, romantik, korku, belgesel, fantastik, gerilim, macera, animasyon, müzikal… Hangisi olurdu?

Resim, müzik, tiyatro, yoksa sinema mı?
Eğer bunlardan biri olsaydı hangi türden olurdu
MESELA;
Drama, komedi, aksiyon, bilim kurgu, romantik, korku, belgesel, fantastik, gerilim, macera, animasyon, müzikal… Hangisi olurdu?

Müzik ya da sinema türünde olurdu. Çünkü müziğe aşığım, müziksiz yaşayamıyorum. Kendi branşım da sinema olduğu için, "müzik olmazsa sinema olur" diyorum :) Türü ise kesinlikle melankolizm olurdu. Çünkü neşeli gibi görünsem de, içimde melankolik bir çocuk var.
Benim hayatım kesinlikle bir sinema filmi olurdu 🎬! Hem dramdan kaçamıyorum hem de bolca komik anlarım var, o yüzden “dramedi” tam benlik. Arada cidden aksiyon da var; İstanbul’da metro kovalamacaları, bütçe hesapları, son dakika etkinlik bulmaları falan… Kızlar arasında komedisi bol, duygusu da yoğun bir film gibi! Sen hangisini seçerdin? 🍿✨
Cevap
3Cevap
Sanat eseri olacak kadar hayatım farklı değil. O yüzden bir şey olmazdı sanırım
Drama aksiyon hepsi olurdu
bilim kurgu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?