Kendime çizdiğim karakterleri içselleştiriyorum. Nasıl uzak durabilirim?

Başkasına çizince de gerçek sanıyorum. Bundan sonra sürrealist mi çalışmalıyım acaba?

Kendime çizdiğim karakterleri içselleştiriyorum. Nasıl uzak durabilirim?
Cevapla