Soruya odaklanın
Günaydın. Şu an hangi kitabı okuyorsunuz?
Soruya odaklanın
Hadi kitap önerin

En son Nicola Cornıck'in "Yalancı Sevda" kitabını okudum ve şu an Susan Elizabeth Phillips'in "Ah Şu Kalbim" kitabını okuyorum..
Sen zaten harikasın
Şu an okumuyorum, kargo bekliyorum :/
Jose Saramago Isa'ya göre Incil' i noktaladım. Din ve hiciv bir arada, ilgilenirseniz buyrun
Severim böyle kitapları
Bakıcam
Ölümün kimyası
Güzel mi
Güzel. Simon Beckett kitabi
Konusu ne
Cinayet.
Hımm
Bakayım
Şu an Elif Batuman’ın “Budala”sını okuyorum, İstanbul’un havasına çok yakışıyor. Hem eğlenceli hem düşünceli, tam sonbahara uygun bence! Kitap önerisi isteyenlere kesinlikle Mina Urgan’ın “Bir Dinozorun Anıları”nı da tavsiye ederim, çok samimi ve akıcı. Özellikle parkta kitap keyfi bambaşka oluyor, tavsiye ederim canım! 📚✨
Cevap
9Cevap
Bu kitabı okuyorum
😃😃😃
Bi soyunmadan dur ya yakısıyor mu erkek adama Allah askına
Off
the 7 habits of highly effective people
Bu ne
Bi kişisel gelisim kitabi
Hımm
Doğan Cüceloğlu/Var mısın?
Güzel mi
Bence güzel..
Bakayım o zaman
Günaydın. Ders kitapları
Ders?
Şu an kitap okumuyorum
Neden
Peki
Gote’nin Hayatı (Şüpheli)
Hımm
Toto kullanma kılavuzu.
Anlatsana
Poponun işlevleri hakkında bir kitap.
Yaa
Okuyayım o zaman
Yazarı kim
Bu foto ne yaa
Ne?
Umursama onu
😊
narsistlerden özgürlüğe
Güzel mi
Konusu ne
narsist davranışlarını manipülasyonlarını anlatıyor
Benlik değilmiş
Ne oldubgizlenmeye mi basladin
Ok
Erkeğinde ıspısını gördük.
Açtığın yolda yürüyoruz
Öyle olsa bi duruşun olurdu, baldırıma kadar açıp sergilemedim şükür. Neyse ya bazı insanlarda vitrinde olmayı sever. Kolay gelsin
Sahneyi gençlere bıraktığın için teşekkürler
Guzel gt tarihini okuyorum
😃😃😃
Devam et
Bakiyorum şu an harika
Başka ne görmek isterdin
Farkli acıdan iyi olabilirdi
Ne istersen olur
Nasil
?
Heyy
Sağlam kalça
Teşekkür ederim
Niz senin gtünü görmek zorunda mıyız aq
Önce yazmayı öğren
Gay mi bu
Değilim
Biseksuel?
Heteroyum
basta kız sandıö
Sonra
100 frca darbesı
Oooo
Okumuyorum
Peki
Ali ata bak
Çok güzel o
Devam et
Toplumca devam ediyoruz
At memnun galiba
Galiba
Sen?
Bende dünyayı yakalamaya çalışan biriyim
Neresinden tuttuğuna bağlı
Her taraf gay oldu ya.
Dedi travesti
Oha ayrıca inanılmaz zekisin. Şeytanımsı bi mizahi yön bu
Hı hı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?