Birşeyler biriktirip koleksiyon yaptığınız hiç oldu mu?

Mesela benim peçete ve para koleksiyonum var... TopTrumps oyun kartı koleksiyonu da yapıyorum... 🤩Gezdiğim, gördüğüm yerlerden magnet alıp biriktirmek zaten vazgeçilmez bir şey oldu gibi...🙃 Bunların dışında küçük çaplı kalem, kitap, çıkartma, dergi... gibi bazı koleksiyonlarımda var 😅 Siz bir şeyler biriktirir misiniz ya da saklamayı sever misiniz?

Güncellemeler
1 yıl
Bana göre bi ürün/eşya grubundan belirli bir sayının üstünde varsa bu koleksiyona ve biriktirmeye girer 😂
Birşeyler biriktirip koleksiyon yaptığınız hiç oldu mu?
Cevapla