Bir şiir yazsaydınız ismini ne koyardınız?


Güneşin parlak gölgesi...
Cesur aşk...
Şehrin sokaklarında...
Aşkın şafağı...
Gecelerden yıldızlara...
Berrak desenler...

Bunlar benim fikirlerimden bazıları...

Seninkiler neler?

Hadi yorumlarda paylaş... 🫶


#𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼𝓪𝔁 👑
Bir şiir yazsaydınız ismini ne koyardınız?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir şiir!
Bir şiir yazsaydınız ismini ne koyardınız?
Cevapla