Çizim yeteneğin olsaydı ilk kime bir resim yapardın?

Bazen duygularımızı kelimelerle ifade etmek zor olur, ama bir çizim her şeyi anlatabilir. Eğer elinde özel bir yetenek olsaydı, kalemle ya da fırçayla duygularını birine gösterebilseydin, ilk kimin için bir resim yapardın? Belki seni çok seven birine teşekkür etmek için, belki özlem duyduğun biri için, belki de sadece kalbinde özel bir yere sahip olan biri için..

Çizim yeteneğin olsaydı ilk kime bir resim yapardın?

Peki bu çizim nasıl bir tema taşırdı; bir anı mı, bir duygu mu, yoksa sadece onun yüzünde bir tebessüm oluşturacak küçük bir mutluluk resmi mi olurdu?

Sevdiklerine ilk kime yapardın?

#Bahar_555✔️

#Kültür&Sanat🎨

#Karakalem✏️

Çizim yeteneğin olsaydı ilk kime bir resim yapardın?
Cevapla