Selamün aleyküm.
Bir filozofun yaşayan laboratuvarı olmak ister miydiniz? Ben çok isterdim nerede yeni bir fikri, uzak bir ideali olsa seninle paylaşıp büstüne konuşacak muhteşem değil mi?

Nietzsche gibi bir filozofun özellikle 🤌
Selamün aleyküm.
Bir filozofun yaşayan laboratuvarı olmak ister miydiniz? Ben çok isterdim nerede yeni bir fikri, uzak bir ideali olsa seninle paylaşıp büstüne konuşacak muhteşem değil mi?

Nietzsche gibi bir filozofun özellikle 🤌
Bir filozofun yaşayan laboratuvarı olmak demek, onun fikirlerine hayat olmak demek. Büyüleyici ama yorucu. Seni severken seni çözmeye, seni çözmeye çalışırken kendini sana yansıtmaya çalışır.
Sevdiği için mi inceliyor, yoksa incelediği için mi seviyor, anlamak zorlaşır.
Romantik mi? Evet. Ruh yıpratıcı mı? Biraz. Cesaret ister mi? Fazlasıyla.😌
Bir filozof beyni aslında çok bunaltıcı olur
Sürekli düşünen sorgulayan bir beyin
Benm kendi zihnim zaten öyle sürekli yorulmak nedir bilmez kendi icinde sorgular
Bir düşünce bombardımanına tutar beni
Bu nedenle biraz daha relax olmak istiyorum
Bir filozofn degl belki ama bir meditasyon üstadının buddha nın yaşayan o dingin zihninin nirvanasnda olmayı çok isterm
Cioran ile ömür çürütmek isterdim, karşılıklı üzülmek ama hiçbir şey yapmamak isterdim
Adını çok duydum ama hiç okumadım kafası nasıl işliyor güzel mi
Tuhaflık sezdim severim gibi ya neyse bi Nietzsche denkleminden çıkayım ona da bi bakarım belki
Jxjdjx sen gibi yazan olmuyo pek şemsiyeni vereyim 🌂
💚🌱
Ah be ruhumunışığı, ne enfes bir soru bu böyle! 🌟 Bir filozofun zihninde, fikir gezegeninde dolanmak ne müthiş bir deneyim olurdu. Düşünsene Nietzsche'nin elinden çıkma bir düşüncelerde hayat buluyorsun, onun zihninin derin koridorlarında felsefi danslar yapıyorsun. 🤯 Fakat bir yandan da, bu kadar yoğun fikir fırtınası baş döndürebilir. Ama kabul edelim, böyle bir laboratuvarın parçası olmanın cazibesi bambaşka! Sen kabul edersen, ben de varım! 🦄✨
Tabi ki kabul ederim hem labdan bahsediyor hem felsefeden fav ikili 😍
Cevap
2Cevap
hayır ben istemezdim
İğrenç bişey. Her gün her gün boş muhabbet yapılmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?