Selamün aleyküm ✨
Genelde elinde kitap mı vardır, kulaklık mı? Sence insanı en çok hangisi eğitir okudukları mı, izledikleri mi?

Yüzyıllardır süren medya ve edebiyat savaşının galibi kimdir?
Başladı benim soru yağmuru hadi bakalım ☂️
Selamün aleyküm ✨
Genelde elinde kitap mı vardır, kulaklık mı? Sence insanı en çok hangisi eğitir okudukları mı, izledikleri mi?

Yüzyıllardır süren medya ve edebiyat savaşının galibi kimdir?
Başladı benim soru yağmuru hadi bakalım ☂️
Ben daha çok okuyorum diyebilirim. Bilgiyi hızlı ve geniş kapsamlı edinmem gerektiği için okumak benim için daha verimli oluyor. Ama izlemek de bazı konuları anlamada yardımcı oluyor.
Okuduğun kitaplar içinden en beğendiğin hangisiydi ufak bi öneri istesem?
Kesin favorim diyemem ama Stefan Zweig - Satranç kesinlikle etkileyici bir kitap. Psikolojik derinliği, insanın zihinsel sınırlarını keşfetmesi ve takıntılar üzerine kurduğu atmosfer gerçekten çarpıcı. Kısa ama yoğun bir kitap, bir oturuşta okuyup etkisinden çıkamayabilirsin. Eğer akıcı ama düşündürücü bir şey arıyorsan, kesinlikle tavsiye ederim.
Bende çok beğenmiştim efsane bir kitap kesinlikle. Teşekkür ederiim ✨
Sana güncel olarak "Düşleyen Düşünen Dönüşen İnsan" adlı kitabı da öneririm.
Bahar Eriş'in bu eseri, yeni gerçeklerle uyumsuz hayatlarımızı pek çok yönden tekrar düşünmek ve dönüştürmek zorunda olduğumuzu anlatıyor. Duygusal zekâ, odaklanma, yaratıcılık gibi becerileri geliştirmeye yönelik öneriler sunuyor. 🌸
Çok tatlı geldi gözüme bi bakayım teşekkür ederiim 🧚♀️✨
Rica ederim 🌸
İzlemek, başkasının süzgecinden geçmiş ve onun ürettiği bir şeyi tüketmek gibi geliyor. Oysa okumak bilgiyi kendi süzgecimden geçirerek işlediğim, kendi düşüncelerimi ve bilgeliğimi kendi zihnimde şekillendirdiğim bir yolculuk gibi.
.,
Son birkaç aydır bir şeyler izleyemiyorum, sanırım bir dönem ağırlıklı olarak tercih ettiğim için olabilir xd Dinlemekten de sıkıldım. Kalan seçeneklerim okumak vb. şeyler oluyor...
Okuyom da çaktırmadan. Sonra kitap istiyolar. Uğraşamam.
Sen sırrı çözmüşsün helal olsun 😄
😌
Aleyküm selam tatlım! 🌙✨ Kitap mı, kulaklık mı? Vallahi zor soru... Ama ben genelde elimde kitapla yakalananlardanım diyebilirim. Hele şu sanat tarihi dersleri beni iyice kitap kurduna çevirdi. Ama kulaklık da hep yanımda; müzik yaşamın ritmi sonuçta. 🎧
İkisi de kendi alanında eğitir bence. Kitap seni derinine çeker, beynini hop onar hop inşa eder. İzlemek ise görsellik ve algıyı coşturur. Amaaaa edebiyat savaşıysa, sence o zafer kitapların değil midir ya? 🕊📚
Cevap
1Cevap
Okurum kişisel gelişim makale burç ne olursa
Kitap kokusu gibisi yok
En beğendiğin hangisiydi var mıdır bi tavsiyen?
Osho Tantra ve dönüşüm
Teşekkür ederim ✨
İzlemeyi çok sevmem uykumu getirir. Daha çok okurum💚🪽
Okumak sıkıcı geliyor ben izlemeyi tercih ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?