Kitap okurken çay, kahve ya da küçük atıştırmalıklar eşliğinde keyif yapmayı sever misin?


Cevap
18Cevap
Nadiren kahve. Varsa çikolata 🍫 yoksa bisküvi.
Geceleri kitap okurken bazen alırım..
evet genellikle kitap okurken sigara içmeyi ve kahve içmeyi seviyorum ya da bir şeyler atıştırmayı öyle daha güzel oluyor.
Genelde yemem ama kahve içerim gadası
Kısa kitaplarda tercih etmiyorum, ancak uzun kitaplarda kahve ve yanında bisküvi benzeri şeyler tercih ediyorum.
Kahve içmeyi ve çikolata yemeyi çok seviyorum Kahvenin yanında Kitap+ kahve+ çikolata bu üçlü Benim yaşam favorim
Herhangi bir şey yaparsam kitap okurken odaklanamıyorum
Genelde kahve eşlikcim çay ya da kahve atıştırmalık benim konsantrasyonunu bozuyor
yok dikkatim dağılıyor öyle ama çay kahve olursa iyi gidiyor
İçecek falan olabiliyor, ama yiyecek pek terci etmiyorum.
Genelde birsey tercih etmiyorum olursa kahve
Kahveyi bile aramıyorum ama sigara için için aratıyor kendini.
Ben kitap okurken 1.55 kız yemiştim farkeder mi sence
dikkatim dagiliyor istesemde yiyemiyorum 🥲
Kahve ya da biraz şarap güzel olur.
dikkatim çok dağılıyor yemem
Hayır tüketmem
Bir şey yerken odaklanamıyorum sadece içeçek
Atıştırmalık hayır ama çay ya da kahve içerim
Bazı zamanlar yerim güzel olur
En sevdiğim aktive..
Kahve biraz da çikolata
Kitap tek başına okunmaz ki 😂
Çoğunlukla çay veya kahve içerim
En son ne okudun
tamam anlat neymis
Hayır çay olur sadece
Su içerim genelde
Evet, yerim.
Çay kahve yeterli
Arkadaşlar yerim
Hayır
En sevdiğim ya
Bazen
yerim
Bazan
genelde çay
Kahve kafi
İçiyorum genelde
Çikolata
Hayır ama çay icerim
Genelde tercih etmem
İçeçek tercihim
Genelde hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kitap okurken bir fincan kahve ya da bitki çayı olmazsa olmazım! Ama bisküvi gibi bir şeyler yeme kısmında genelde ürkek olurum, kırıntılar kitaba düşer diye. 🙈 Ama senin gibi doğal bir ortam yaratmak harika bir fikir! Kitap, kahve ve biraz huzur, işte budur. 📚☕✨