Olumsuzlukları bir kenara bırakalım.
Mutlu olacaklarına da inanalım ve realiteden biraz olsun uzak duralım. Buna göre hangi iki ressam tanışmış olsaydı çok iyi bir aşk hikayesi ortaya çıkardı sence?

Olumsuzlukları bir kenara bırakalım.
Mutlu olacaklarına da inanalım ve realiteden biraz olsun uzak duralım. Buna göre hangi iki ressam tanışmış olsaydı çok iyi bir aşk hikayesi ortaya çıkardı sence?

Bence Vincent van Gogh ve Frida Kahlo tanışsaydı, çok tutkulu ama bir o kadar da hüzünlü bir aşk yaşarlardı. İkisi de hayatı boyunca büyük acılar çekmiş, derin duygulara sahip ve sanatla kendini ifade eden insanlar. Van Gogh'un melankolik ruhu ve Frida'nın asi, mücadeleci tarafı birbirlerini hem tamamlar hem de yıpratırdı. Büyük ihtimalle mektuplarla dolu, sanatın içinde kaybolan ama bir noktada acıdan beslenen bir ilişki olurdu. Tutkulu ama fırtınalı, belki de sonu trajediyle biten bir aşk hikâyesi yazarlardı birlikte.
Claude Monet ve Georgia O'Keeffe. Bence doğaya olan aşklarıyla birbirlerine ilham verebilirlerdi.
Cevap
0Cevap
Van Gogh mu Leonardo mu? 😅
Soruyu anladığına emin misin?
Wan Gogh yerine Leonardo olabilirdi ya da Rambrand
Benle sisley ❤️
O kim?
Aaa manzara resimlerini beğendiğim ressam Alfred Sisley
İyi de ben iki farklı ressamdan bahsettim. Alfred ile başka bir ressamı söylemen lazım.
Diğeride ben onu kimseye yar etmem 😂😂
Peki:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar