Arkadaşlar canım sıkılıyor size biraz edebiyat yapayım mı?

Ben onu çok sevdim. Ya o çok güzel severdi ama beni değil. Ben onun bir başkasını çok güzel seveceğini benden nefret edişinden anlamıştım. Benden öyle güzel nefret ederdi ki. Yumruk attığı yerlerde hala izleri duruyor. O yüzden başkasını ne kadar içten okşayacağını o yumruklardan anlamıştım. 😔 Bir gün eski sevgilisini anlatmıştı onu ne kadar güzel sevdiğini sonra o seni sevmemiş dedim. Bana tokat atmıştı. Velhasıl kelam en son beni aradı çok güzel konuştum beni suçladı ben gittim özür diledim ya içim içimi yiyor. Ne yapacağım ben?
Arkadaşlar canım sıkılıyor size biraz edebiyat yapayım mı?
Cevapla