Geçmişe gidebilsen çocukluğunla mı konuşurdun gençliğinle mi?

En çok hangi zamanda sakladın pişmanlıklarını?

çocukluk
çocukluk

Çocukluğuma giderdim ben çünkü gençlik dönemindeyim şimdilerde sahi gençlik ne zaman biter?

Geçmişe gidebilsen çocukluğunla mı konuşurdun gençliğinle mi?
Cevapla