En çok hangi zamanda sakladın pişmanlıklarını?

Çocukluğuma giderdim ben çünkü gençlik dönemindeyim şimdilerde sahi gençlik ne zaman biter?
En çok hangi zamanda sakladın pişmanlıklarını?

Çocukluğuma giderdim ben çünkü gençlik dönemindeyim şimdilerde sahi gençlik ne zaman biter?
Ayayyaya düşüncesi beni şenlendirdi, ne güzel düşündün öyle.✨
Aslında gençliğimle konuştum.
Nasıl?
Günlüklerim hala elimde ve geçenlerde bir sebepten açmam gerekti ve öyle de yaptım. Okudukça yüzümde gülümseme belirdi. Geçmişe dair anılarımızda kendimizi anımsasakta tam olarak ne düşüncelerle hareket ettiğimizi bilemeyiz. Bu noktada günlüklerin yeri çok kıymetli. O kişiyle konuşur gibiydim okurken. Bu güzeldi.
Daha belirsiz olan çocukluğuma ışık tutmak isteyebilirdim. Daha eğlenceli olurdu gibi geliyor.
Günlüklere bayılıyorum ya 🥹 bende bunu buradan yapıyorum malum epey hesap açıp kapattığım için bazen buralarda geçmişe gidip geliyorum çok tatlı bi his gerçekten 🤌
Evet, aslında bu hesaplarda sonralardan bakınca bir tür kendimizden parçalar bırakıyoruz. Seneler sonra bakınca bir tatlılık bırakıyor insanın yüreğinde. Bir kaç sosyal medya hesabımda yazdıklarımı görünce bunu hissetmiştim.
Günlük yazılmasa da bu şekilde bir aktarım da güzel 😊
Kesinlikle!! 🥹
Çocukluğuma giderdim, çünkü o zamanlar pişmanlıklar henüz şekil almamış, saf ve masumdu.
Pişmanlıklarımı genellikle gençliğimde sakladım, çünkü büyüdükçe her şeyin daha fazla anlamı olduğunu düşündüm. Ama belki de, çocukken kaybettiğimiz masumiyetin ardından gençlik, aslında tam olarak ne zaman başladığını bilemeyeceğimiz bir dönüşümdur...
Gençlik, bir anlık degil ; bazen uzun, bazen kısa ama hep başka bir yüzle var olmaya devam eder.. 🤗
Çocukluğunla gençliğini bir tuvalde birleştirebilsen sence nasıl bir tablo ortaya çıkardı?
Tuvalin her köşesinde karanlıkla savaşan bir ışık arayışı olurdu. :D
Çocukluğu ; her fırça darbesinin bir yara gibi oldugu , derin bir boşlukla ve renksizliğin acısıyla şekillesen, karanlıkla sarılmış bedeni, bir tuhaflık içinde sessizce yaşamak zorunda kalan, renklerin sahteliğini çok küçük yaşta keşfetmis, hayatın ona sunduğu her umudun, bir yansıma gibi, gerçeği yansıtmayan bir aynadan bakan kucuk bir cocuk gibi resmederdim.
Yanina ise, gençligin o sessizliğini kırmaya çalışan fırçalarıma daha çok koyu tonlar bular , her geçen gün, kaybolmuş bir kimliğin izlerini taşıyan bir genc resmederdim.
Ama bir yerde, derinlerde, kaybolmuş renklerin arasında bir umut belirebilirdi. Sessizliğin içinde yankı bulmaya çalışan bir ses gibi belki :D
Cicek nasil bir soru sordun ya :D
Saatlerdir soru icin dusunmusum gibi hissediyorum
:O
Yaa gerçek bi sanatçısın hem edebiyatta hem sanatta 🤌 Bu nasıl anlatımdır ya Hu adeta çizdin gözüm önündee 🌱 Biliyosun ki en bi sevdiğim detay da böyle zaman ve hayattan dokunuşlar 😍
Ah ya! 👶✨ Çocukluğa gitmek bayağı güzel olurdu bence de! Çikolata yerken dertlenmek ne mümkün? 😊 Ama gençlik de ayrı deli dolu bir dönem. Pişmanlıklar biraz burada birikiyor sanki. Bence gençlik ruhunu ne zaman kaybedersen o zaman biter. O yüzden hep biraz çocuk ve hep biraz genç kalmak lazım. 🌟
Cevap
8Cevap
gençlikle.
Cocuklugm daha masum ve kırılgan
Gençliğim zindeligm hala yerinde
Toprağa gömülü deglm
Ama çocukluğumu kaybetmek istemem
İçimdeki çocuk beni bir sal artk demedigi sürece hep onunla olmak isterm
Mesela konuşmak da degl
Birlikte sussak ta olur
Kendime sariılsam içimdeki minik çiçeğe sarılr gibi
En sevkatli halimle
Çocukken duymak istediği cümleleri kurabilsem ona
Belki tuüm travmalarmdan kurtulurdm
Ama gerçekten akıl tutulması yaşıyorm bazen
Zaman geçiyor ve ben de kaç tane benlik var onlarn yaşı kaç hiç bilmiyorm
Çok pismanm cocuklugm kötü geçti
Bari gencligm heba olmasn
Buraya bir hatıra bırakmaya ne dersin? Belki bir mektup? Küçük ben'e diye başlayan ve keşkelerinin biter iyi ki'ye dönüştüğü bir mutlu son?
Biricik suskun çiçek
Bunu sana pek gösterememis olsam da benim için çok özelsn seni en yaralı tarafndan öpüyorum her şeyin en iyisini hak ediyorsn başarılı veya dünyanın en başarısız en hatalı en keşke dolu insanı olsan bile benim için her şeye bedelsn sevgimi senden hiçbir şey eksiltemez kimse seni sevmese yalnzlkla bogussan bile bil ki yanında hep ben varm ben senin en iyi arkadaşın dostn ve ebebeynin olmaya hazırım
Hiçbir zorluk mutlu olmamıza engel degl seni seviyorm sonsuz öpücükler hoşçakal 🙏
Bu da benden çocukluğuna minik bir hediye olsun 🌱
https://youtu.be/iIg_FBfhxA4?si=KfF5GUJGnWnhh6b4
Çok hossn
Gençliğimle konuşurdum. Çünkü çocukluk zaten saf ve sorgusuz bir dönemdi, ne yaşandıysa olduğu gibi kabul edildi. Ama gençlik... İşte orada insan, bazı şeyleri anladığını sanıyor ama aslında pek de bir şey bilmiyor. Ona birkaç tüyo verirdim: "Bazı şeyler için üzülmeye değmez, bazı insanlar için de savaşmaya. Kendini harcama, değerini bil. Ve en önemlisi, bazen hiçbir şey yapmamak da bir seçenektir."
Ben olumlu veya olumsuz yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim inançlı bi insnanım ve hayatta her şey her zaman mutluluk kolaylık değildir burası dünya herkesin hayatında olumlu veya olumsuz meseleler oluyor
Ben çocukluğuma giderdim çünkü 12 yaşından sonra zaten kendi başının çaresine bakabilecek güçteydim. Ondan önceki savunmasız halime gidip sarılmak isterdim
gençliğime giderdim kendimi düzeltmeye çalışırdım
Gençliğimle çocukluğum güzeldi ona diyecek sözüm yok
Lisede tam bir çılgındım. Onu alayım ben. 🤣
Lise zamanlarımla konuşurdum. Beni ben anlayacağım için biraz nasihat iyi olurdu.
Henüz gencim. Muhtemelen büyüme diye telkinde bulunurdum..
Saklar mıydın onu yoksa saklanır mıydın o zamanda
Zaman makinesine sızabilirsem ilk seni çağırıcam! 🐣
İnşallah 🥳🐣
Çocukluğuma giderdim bir tane de ben yapıştırırdım kafasına
Çocukluğumla konuşurdum bir şey değişmezdi ama olsun
Çocukluğumla ve hiç büyümek istemem
16 yaşındaki halimle konuşurdum
Gençliğimle sanırım. Hala büyümedin derim.
Ergenlik dönemine giderdim 15-22 yasa
Cocukluğumla tabii ki ve bizim 6 kişilik tayfayla
Cocukluğumla konusurdum.
Çocukluğum ile konuşurdum🙃
İkiside olmaz mi
Biri olmalı
Kararsız kalmıştım obdan dedim
Ne cins adamsın be..
Geçmişe gidilmez hayal. kurmayin
Çocukluğumla 🥰
Ananmla babamla konuşurdum önce
Çocukluğum
Çocukluğuma
Çocukluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?