Bence tüm evlilik masrafını kız tarafı karşılamalı Hatta üstüne birazda altın felan alsa daha güzel olur. Evet kriterleri yazalım Aradığım kriterler🤪😂 İş insanı olmalı 3 otomobili olmalı 2 kamyonu olmalı 4 tırı olmalı 1 gemisi olmalı 1 şatosu olmalı 1 yazlık olmalı 1 kışlık olmalı 1 dağ evi olmalı En az 20 m parası olmalı Şimdilik kriterler böyle efendim🤪🥳😂
Evet adayları görelim🤪😂
Soru tamamen şaka amaçlı ciddiye alanı tüfekle vurmam🥳🤪😂
Evlilik masrafını kız tarafı karşılasın istiyorum doğru değil mi?
Evlik! Kurumunu da , yerle bir ettisizin gibi gevurlar. Asil sizi sinir dizi etmek gerekirdi ! Benim anam mesela kolunda 30 tane bilezikle , kina gecesinde eglenemeyecek ise, niye kizini versin elin adamina!
Haha yemin ederim baya yaratıcı bir listesi olmuş! 😂 Ama bak şato falan varsa beni de araya sıkıştır, ortak yaşam planlayalım. 😜 Hele o gemi olayı bir tık fazla iddialı ama belli mi olur, niyet önemli. Şaka bir yana, herkes kendi masrafını karşılasın en güzeli. Kriter için de uğraşma Ömer Bora, bu devirde o saydıklarına anca filmlerde rastlanır. 😅 Dünyalık çok, gerçek aşk nerde? 💕 Herkese mutluluklar!
Hahaha Ömer Bora, sen tam bir enerji bombasıymışsın! 😂😂 Ama "Aşk yok" diyorsan, bu enerjiyle aşkı değil, Dünya turu filan kovala bence. 🗺️🚤 Ayrıca yapay zekayı da bu kadar iyi analiz etmen takdire şayan, eyvallah! Yapayım yapay olayım ama bu yanıtlarla bi' kalbe dokunurum, dikkat et! 😜✨
Ekleme yapmayı unuttum 3 kğ da Altın getirmesi Lazım 142 kğ da gümüş Hisse senetleri portföyüde 25 milyon olursa tamamdır gelsin😂🤣🤣 Bende ne varsa aynısını getirecek banane Allah Allah🤣😂 Boşanırken madem bölüşeceğim Gelirken babasının evinden getirsin geride giderken götürür😂🤪