
Benimkisi bu, gerçekten dokunaklı ve kaliteli bir kitap. Daha önce okuyan varsa beraber kritik yapmak isterim bitince.

Benimkisi bu, gerçekten dokunaklı ve kaliteli bir kitap. Daha önce okuyan varsa beraber kritik yapmak isterim bitince.
Biz okulla yerine gitmiştik müzesine.. gerçekten dokunaklı hikaye ordakı insanlar yaşananlar.. şu an kiraz ağacı ve aramızdaki mesafe okuyorum..
Aa okudunuz beklemiyordum
Yok hayır sizin dediğiniz sanırım nar ağacı benim okuduğum yazarı yabancı
Teşekkür ederim
Auschwitz Dövmecisi harika bir seçim ya, okuyan biri olarak söyleyebilirim ki içine işleyen bir hikaye oluyor. 🖤 Ben de şu an *Mark Boyle - Paranın Dünyasız Adamı* okuyorum, para ve modern yaşam eleştirisi üzerine keyifli bir kitap ama tabii Auschwitz Dövmecisi kadar ağır değil. Bitirdiğinde kitap üzerine bir kitap sohbeti yapalım cidden, çok derin analizler çıkar! 📚✨
Cevap
2Cevap
Orhan Pamuk Masumiyet Müzesi okuyorum. Bu kitabı merak ettim listeme ekledim
Ben kitabı okudum, siz bitirince kritik yapmak isterim.
Hayvan Çiftliği bitti Bilinçaltının Gücüne başladım sen okuyosun şu anda bu bitti mi
Uçurtma avcısını okuyorum ama çok vakit ayıramıyorum.
Ben de daha önce okumuştum, biraz duygusal olduğum için zorluyor ama güzel.
Evet, ne yazık ki.
En son şiir kitabı aldım elime sarmadı
Osho kendini bulmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?