Bizim insanlarımız neden hobi sahibi değil?

Yeni tanıştığım kim varsa hobilerini sorarım genelde.. Kimse doğru düzgün hobi sahibi değil. Hobin ne deyince sadece film izlemek falan diyorlar..

Ne bileyim çizim yapmak, tiyatro izlemek, etkinliklere katılmak falan daha çok şey.. Neden bizim insanlarda yok? Ekonomi mi sebep?

Bizim insanlarımız neden hobi sahibi değil?
Bizim insanlarımız neden hobi sahibi değil?
Cevapla