Sinemada ve tiyatroda yer seçiminiz genelde neresi oluyor?


Orta sıraları seviyorum çift koltuğu alıyorum çoğunlukla yeğenimle animasyon gidiyorum o filmin yarısında dizimde uyuyakaldığı için mecbur çift koltuğu tercih ediyorum
Tiyatroda mümkün olduğunca ön taraflar, sinemada mümkün olduğunca arka taraflar.
Eic için teşekkür ederim
Rica ederim.
Elbette tam ortalarda oluyor. Kenardan izlemesi kadar kötüsü yok.
Cevap
9Cevap
Arka sıraları tercih ederim gadası
Sinemada genel onde oturmayi tercih ederim de bazen kc kere yogunluktan arka siralar bna denk geldi
İnternet üzerinden almak genelde daha iyi oluyor. Çünkü gişe yoğunluğu imkan vermiyor.
Tiyatro kültürü yok bende.. Sinemaya gidersemde önlerden alıyorum.. Arkada yiyişen ergenler filmi izlerken konsantremi bozuyor
Şu an bana en yakın koridor kisminda ki koltuk nsjjs hem yüksek hem koridor yanı
Orta taraflar iyi olur çünkü ön tarafları pek sevmiyorum, arka taraflar ise çok uzak kalıyor.
Orta koltukları tercih ediyorum genelde sahneyi en net görebileceğim yerden yani :)
Tiyatroda ön ve orta…
Sinemada arka ve orta…
Evet, tiyatroda ön kesinlikle gerekli.
öne yakın ortalarda oturmayı seviyorum
Orta sıralar hep
Genelde orta tarafları tercih ediyorum.
Ortada bi' tık geride
Merdivenlere en yakın yerler
Orta sıraları tercih ediyorum.
En ön ve en arka değil ortalarda iyidir
Orta oluyor genelde
Sinemaya gitmiyorum evde izlemeyi tercih ederim.
F, veya G
Arka koltuklar
Tam ortanın ortası
Orta arka
Orta bölümler
En arka köşe
En arka
Ortalar
Yer takıntım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?