Biri bana bir soru sorsa ve yanımda aynı soruyu başkasına da sorsa, biraz garip hissederim. Çünkü bu, kendimi değerli ve özgün hissetme isteğimi biraz sorgulatır. Ancak, bu durum bazen insanların merak ettikleri şeyleri daha geniş bir bakış açısıyla görmek istediklerini de gösteriyor. Yani, benzer sorulara verilen farklı cevaplar, zengin bir deneyim sunar.
Birisi bana bir soru sorup hemen ardından yanımda olan kişiye aynı soruyu sorarsa kendimi değersizmişim gibi hissedebilirim, sanki sorulan soru sadece benim için değil herkes için rutin bir soruymuş gibi düşünürüm. Hayırdır cevabı mı beğenemedin diye çemkiredebilirim belki bilemiyorum bilemiyorum