Böyle bir şey mümkün mü sence?

Sorularından anladım seni diyebilir miyiz birine? Veya ne kadar zekisin görebiliyorum sorularından?
Böyle bir şey mümkün mü sence?

Sorularından anladım seni diyebilir miyiz birine? Veya ne kadar zekisin görebiliyorum sorularından?
Zekasını değil de o an ki ruh hali, odaklanma süresi veya psikolojisini, kısmen anlayabilirim. Niyetini iyi mi kötü mü gibi ama bu da sınırlı yanılabilirim, problemini çapraz bir şekilde sırrını, kafasında ne döndüğünü tahmin edebiliriz bu tahmin netlik değil ama zeka seviyesi çok komplike hangi zeka. Çoklu Zeka Kuramı biraz abartı olacak ama o bireyi bir günde anlamak zor. Bana karşı yaklaşımından, geçmiş ve ileriye dönük hisleri, mevcut deneyimleri, bana olan hissi iyi de olabilir veya tiksinti ve yüksek egosu ile yargılayıcı da olabilir insan her zaman iyi değildir. O anki ortam, ses, koku da soruları etkileyebilir. Her zaman insan da şeffaf değil, bu yönden de bakmak lazım. Şöylede bir şey var ruhsal veya zihinsel bir hastalık varsa soruları jest mimik nefes alışı göz bebekleri tekrar eden kelimeler ile onun hangi oranda algısının ne kadar açık olduğunu olmadığını tahmin edebiliriz. Ama bu da çok iddialı bir hareket olur, çünkü yanılabiliriz. O insan o an absürt bir şekilde sorular sorabilir ama içerden gerçek sorularını sormuyor olabilir, kendini ifade etmiyor ya da bilinçli iyi izlenimde olabilir. Bu yazdıklarım kadar o kişiyi nasıl merceğe alıyorsak aynı şekilde benim yorumlamama entegre edersek o açıdan da onun zeka seviyesini net ortaya koyamayız. Sadece ip uçları bunlar, eğer yakınımda ise onu daha iyi tanıdıkça kısmen zekasını anlayabilirim onda yine kesinlik yok. İlk detay değil de ikinci detay (ne kadar zekisin görebiliyorum sorularından?) Kişi çok emin bu onun bir tık egoist yönünü açığa çıkarmış olabilir, neden çünkü yargılıyor. Kişiye iyi ya da kötü dese de bu kişi üstünlük kurmak istiyor ve iyi izlenim kadar aslında yakınında ise bu kişi kendine bağlamak veya duygular ile oynamak istiyor. Ona karşı kompleksi olabilir kıskançlık gibi. Gerçek hayatta manipülatör bir insan olma ihtimali var. Çok atak, net, bir tık narsist mükemmeliyetçi bir yanı olabilir. Bu lafı buradan biri söylemiş olabilir mi? Çünkü bir tık yaşanmışlık hissetim ama yanılabilirim.😅
Teşekkür ederim görüşün için 🌷 Dimi çok sık görüp duyuyoruz aslında bi nevi kız düşürme taktiklerinden. Şahsen bende karşılaştım o tarz şeylerle hatta biraz da ondan sordum
Evet kendinden emin insan izlemini sunuyor ben netim diyor ama net değil oynuyor. Algıda seçicilik durum. Sizin sorunuzda kısmen anladığım kadarıyla , bu kimse senin de aklını bir tık çelmiş ki bu kadar detaylı bir soru sormaya hatta kafanı karıştırmış zaman vermişsin. Kız düşürme taktiği dediğin için bir erkek ama yine de bu taktikten ilerleyen kişi benim açımda tehlikeli insan kısmında. Bu kimse seni iyi oyalamış gibi. Rica ederim ve sorun için ben teşekkür ederim insanı düşündürten bir soruydu. 🥰
Aslında tam olarak öyle olmadı bilinçaltımda yer etmiş olabilir ama daha çok sormak istediğim soruyu değiştirdim diyebiliriz. Sorduğu sorulardan bir insanı tanıyabilir misin diyecektim neden zeka yapmayayım dedim. Zaten pek kendim hakkında da soru sormuyorum daha çok yaptığım genel gözlem.
Ama zeka ve tanımak keskin bir dönüş sanırım belki çarpıcı bir soru sormak istedin çünkü fakat irdelemenin anlamı yok aslında bunlar önemli değil sormuş olman önemli, sana ne de dedikleri de önemli değil o benim son yorumum tahmin. Sorun gerçekten güzeldi beni baya düşündürttü, seni aklımda de düşünmeme itti öyle bir etkisi oldu en azından benim için.
Düşündürmek tek amacım bazen karşılaştığım olayları, tanık olduğum anları olduğu gibi sorarım. Bazen de biraz abartıp mizah katarım. Duruma göre değişiyor ama dediğim gibi temel amacım sorgulatmak, acaba bende bu oldu mu neden bunu düşünmedim daha önce vs dedirtmek. Teşekkür ederim 🧚
Doğrudan zekası mı bilemem ama bir çok şeyi algılayabiliyorum. Mesela sosyal becerilerini, soruyu sorarken maskelemeye çalıştığı asıl maksadını, az çok karakterini vs. 🫠🙄
Sanırım zekayı da kapsıyor ya algıladıklarım.
Zeka biraz daha derinde kalıyor sanki. Karakterine erişmek, benliğinden bir parça bulmak mümkün. Ama zekası için daha çok gözlem yapıp konuşmakta lazım sanki
Genelde baklava mı seversiniz kadayıf mı sorularından ziyade, daha derin sorular sormaya çalışıyorum. Duygusal zekayı ve içsel derinliği anlayabilirim.
Özlendi fırından çıkmış sıcacık soruların! 🥹
1 soruya indirgemek ne kadar doğru bilinmez ama 1 saat muhabbet edilse anlaşılır bence
Cevap
7Cevap
Sorduğu sorular, bir insanın düşünce yapısını, merak ettiği şeyleri ve hayata bakış açısını gösterir, ama zekasını tamamen anlamak için yeterli olmayabilir bence.
Zeka dediğimiz şey çok boyutlu ve bir kişinin soruları, zekasının sadece bir yansıması olabilir bazen.
Yani, "sorularından seni anladım" demek biraz yüzeysel olur. 😕
Merhabalar hanımefendi
Kişilerin sorduğu sorulardan, bilinçaltını ve kültürünü anlamak mümkün olabilir. Ancak zekasını anlamak için konuşmak gerekmektedir.
anlarim, sorularima verdigi cevaplardan cok sordugu sorular beni ilgilendirir, beni gercekten dinliyor mu, odaklanıyor mu, anlattiklarimi kafasında mukayese ediyor mu, ancak sorulariyla anlayabilirim
lastik gibi zeka ne kadar çekersek o kadar uzuyor, sorular çekiştirmek içinse evet ölçülebilir
Allaam o zaman yandım ben. 🤣🤣
İnsanın zihni neyse sorusu da odur
Çoğunlukla evet. Ama yaniltadabilir.
Hayır belkide en zekalisi
Minik bir parça
Anlarım
Anlarım
Olabilir
Anlarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?