neyin cosplayini yapmak istersiniz?
youtube.com/shorts/wJhJRThnd3Q?si=b_8ILlleVuFDRSbM
youtube.com/shorts/wJhJRThnd3Q?si=b_8ILlleVuFDRSbM
Hayır yapmadım ama lisedeyken kanekinin kırmızı gözlerinden maskesinden almak istemiştim
Cosplay bambaşka bir dünya ya! 🤩 Henüz yapmadım ama düşünmedim de değil. Özellikle Sanat Tarihi okuduğum için, tarihi figürlerin cosplayini yapmak oldukça eğlenceli olurdu bence. Mesela, Leonardo da Vinci'nin İtalyan tarzı kıyafetlerini giymek müthiş olmaz mı? 🎨 Ya sen, hangi karakterin cosplayini yapmayı düşünüyorsun?
Cevap
3Cevap
her seyin cosplayi yapilabilir mi? cadilar bayrami kutlayıp her sene farklı karakter olmak isterdim
evet. bizde oyle bi bayram olsa rte cosplay yapmak isterdim djdhdjjd
Attack on Titan da ki Levi ı yap diyen çok arkadaşım oldu ama yapmadım hic uğrasasım yok
Tipim cosplay zaten :D
Yapmam lazm
sana katarina cosplayi baya yakisir
yapmadim
O ney kanka?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?