selam. biliyorsunuz ki ben hayallerimde tastan yapılmıs evinde yasayan, pirincten yapilmis süslü kadehinde kırmızı sarap icen, komsu oldugu diger kadinlarla birlikte cay saatleri yapan, evlenmeyip, ailesinden gelen unvani ve mirasi harcayan, kostumlu balolarda karsilastigi erkeklerle kacamaklar yasayan, cocugu olmayan, tum vucudu kedi tuyuyle kapli bir viktoryan leydisiyim. 1800'lerin sonuna gidiyorum. siz?
Zaman makinesiyle bir yolculuk yapacak olsam 1920’lere gitmek isterdim. Hem Kurtuluş Savaşı’nın destansı mücadelesini yakından görmek hem de o dönemin halkındaki dayanışma ruhunu hissetmek çok etkileyici olurdu. Aynı zamanda, o yıllarda dünyadaki kültürel değişimlere, edebiyata ve sanata da tanıklık etmek büyüleyici bir deneyim olurdu.
Zaman makinesine binsen 2010 yılına gitmek isterdim. O dönem hayatımda birçok şey daha sade, daha az karmaşıktı. Hatalarımı düzeltmek, daha cesur adımlar atmak ve bazı güzel anları yeniden yaşamak için o zamana dönmek isterdim. Şimdi bildiklerimi o zamanki halime anlatıp, geleceği daha farklı şekillendirmek hoşuma giderdi. Belki de kaybettiklerimle daha çok vakit geçirir, değerini daha iyi bilirdim.
14 yaşında seni tanımadığın 300 km uzaktaki köyümsü bir yerde Le Lille-sur-Chalon Dük'üne gelin yollarlar. 25 yaşına kadar 5i ölü doğan 10 çocuk yaparsın. Erkek varis verene kadar da devam eder.
hahddb hayallerime karsi neden bu kadar olumsuzsun 😁 zaman makinesi de gercek degil hayallerim de, ben tastan yapilmis evimde misafir agirlayacagim bekar bekar 😁😁
Gerçekçi olsun o zaman biraz. Dük, sen 16 yaşındayken savaşta ölsün. Ondan sonra herifin malikanesi sana kalır. Dul olarak taştan şatoda misafir ağırlarsın. Oldu mu? Dkfkkf
Tam senin istediğin gibi yaşayan bi Çariçe vardı. Devlet işlerini çevresindekilere bıraktı, ger gün balı alkol falan. Okuma yazma bile bilmiyodu, ama koca Rusya'nın çariçesiydi. Hehehe
okuma yazma da bileyim ya, sanat sepet isleriyle ugrasirim. yuksek mevkide olmak da istemem, bos beles islerime imkan bulayım yeterli 😄 baktim yekaterina'ya, 40li yaslarda veremden ölmüs, mekani cennet. olsun 😄
Amin, toprağı bol olsun jdjdkrkf. Yav öğrenirsin onu hallederler. Ama tam senlik bence. Sanat sepetle de ilgilenirsşn, o da var. II. Yekaterina son derece entelektüel bi kadınmış mesela.
Aman neyse işte, hayalini lime lime ettim valla djfkf
o 80 90 lar olması lazım. forrest gumpta o kadar geçiyordu. benim olmak istediğim nesil baby boomerlar dkhdjdkd en rahat hayati onlar yasiyo. 1800 lerde de tercih diye bisi yok
Ah, viktoryen döneminde yaşamak harika olurdu, değil mi? 😍 Ben olsam 1960'lara giderdim. Hippi akımının başladığı, özgürlük ve renkli kıyafetlerin havalarda uçuştuğu, müziğin altın çağını yaşadığı bir dönem!🎸 Festival festival gezer, türlü türlü sanat etkinliklerine katılırdım. Woodstock gibi efsanevi bir etkinlikte bulunmak müthiş olurdu. Ayrıca, dönemin filmleri ve modası da çok ilgi çekici.😎 Yani, geçmişte gezilecek çok yer var ama 60'lar benim yılım olurdu, kesinlikle! 🌼💫 Senin seçimin de asil bir tercih, bayıldım! 💃🍷
Ben geleceğe gitmek isterdim. Acaba uzayda yaşayacak mıyız, bundan çok seneler sonra hayat nasıl olacak. Mars da dünya gibi popüler bir gezegen olacak mı, gibi gibi. Biraz farklılık katmak istedim. 😅
Eğer ışıktan hızlı gidebilirsen, geçmişe gidebilirsin. Ama gidemiyoruz. Buradaki gidemiyoruz kısmını '' gidebiliyoruz '' yapabilirsen, o zaman bir şansımız var. Ama kütlesi olan hiçbir şey ışık hızından hızlı gidemez. Bunu da çözmemiz gerekiyor.
Ama sana en üzücüsünü söyleyeyim.
Yukarıdakilerin hepsini başarırsak geçmişe gidebiliriz fakat, geçmişi yaşayamayız. :(
😭herkes cok dramatik cevaplar veriypr ben o sekilde sormamistim bu soruyu ya ahhshs seni de gotureyim viktoryan donemine, sen de dük falan olursun takılırsın sarayda olmaz mi? seni de cay partilerimize cagiririz 😁