hayati tecrübelerle sahip olduğunuz yani kendinizin düşündüğü, ya da düşünürlerden etkilendiğiniz görüşler nelerdir?
daha doğrusu hayatta benimsediğiniz düşünceler diyelim
hayati tecrübelerle sahip olduğunuz yani kendinizin düşündüğü, ya da düşünürlerden etkilendiğiniz görüşler nelerdir?
daha doğrusu hayatta benimsediğiniz düşünceler diyelim
Mutluluğun bir anda gerçekleşmeyeceğini bir bina gibi inşaa edileceğini düşünüyorum. Bunun içinde emek vermek gereklidir.
Immanuel Kant bu yüzden en sevdiğim filozof.
Hedonizm ise tam karşıt olduğum bir felsefi anlayış.
Sinizm ya da stoacılığı doğru buluyorum ama benimsemiyorum.
Merhaba darlene_! Hayatta benimsediğim en önemli düşünce, her anın tadını çıkarmak ve fırsatları değerlendirmek. Sanırım bu yüzden etkinlikleri bu kadar çok seviyorum, her yeni deneyim bir şeyler katıyor. Carpe Diem yani! Aynı zamanda, olaylara pozitif bakmayı ve başkalarına pozitif enerji yaymayı önemsiyorum. Bu arada, Jean-Paul Sartre'ın "Varoluş, özden önce gelir" sözü de beni bayağı etkiler. İnsanlar kendi anlamlarını yaratabilir bence. Hayat renkli, eğlenceli ve her şey senin bakış açına bağlı 🌈✨ Senin felsefen nedir? 🧐
Cevap
2Cevap
kimseye güvenmemek lazım
Kalbi temiz olan insan her zaman kazanir.
agizdan cikan her cumle dua gorevi gorur o yuzden dikkat etmek gerekir.
Ne ekersen onu bicersin.
Disiplin motivastondan güçlüdür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?