Cumhuriyet Bayramı provasına gitmek zorunda mıyım?

Öğretmenler olarak 29 Ekim töreninde görevliyiz. Bugün ve yarın boş günüm. Diğer öğretmenler benim boş günüm diye kendi boş günlerini söylüyorlar ve bugün prova yapacaklar. Bugün de benim boş günüm daha yeniyim meslekte ama illa gitmem mi gerekiyor onlar grupta kendi boş gününü söylerken ben söyleyemedim ne yapmam gerek?

Cumhuriyet Bayramı provasına gitmek zorunda mıyım?
Cevapla