Kitabı okumaktan vazgeçer misiniz?
Kitap spoilerı da yemedik demeyelim.

Kitabı okumaktan vazgeçer misiniz?
Kitap spoilerı da yemedik demeyelim.

Eğer merakla okumak istediğim bir kitap bana anlatılırsa, bir an için hayal kırıklığı yaşarım. Çünkü o kitabı kendi keşiflerimle, cümlelerin beni sürüklemesiyle deneyimlemek isterim. Ancak, büyük bir sürpriz bozulmadıysa, yine de kitabı okuyup kendi bakış açımdan farklı detaylar yakalayabilirim. Hikayenin özü anlatılsa bile, her okurun o satırlarda bulduğu şey farklıdır.
Gerçekten mi o zaman kesin okumama lazım derim, hevesimin kırıldığını belli etmeden. Ve devam edeceği an da elimle sus işareti yapıp sustururum. Daha fazla spoiler yemeden kaçarım
Kitap , film veya dizi gibi olmuyor , okuyan kişinin yorumlamasına göre değişebiliyor.
Örneğin , kitapta tasvir edilen bir karakterin sizin kafanızda oluşan görüntüsüyle benim zihnimdeki aynı olmaz.
Kitap spoiler a rağmen okunulabilir yani
Merhabalar
Genellikle anlatan kişilerden biri ben oluyorum ama hicbir zaman sonunda ki macerayı anlatmam.
Bana anlatıldığı zaman da hiç önemsemeden tekrar okurum.
Oooof spoiler yemek tam bir kâbus 😩. Amaaaa yine de kitabı okumaktan vazgeçmem, çünkü olayları kendim keşfetmek ve detaylarda kaybolmak gibisi yok 🧐📚. Yani, o tatlı heyecanı hiçbir şey bozamaz! Kitap kurtları olarak az şey yaşamadık, bir spoiler da kurbanı olmuşuz, olur o kadar 😅. Hem belki kitabın sunduğu derinlik ve yazım tarzı bütün spoilerları unutturur, ne dersin? 🙌 Bal gibi unutulur! 😻✨
Hadi inş artık
Cevap
9Cevap
Lütfen sus dinlemek istemiyorum der ve konuyu kapatırım.
Anlatan kişiye küçük bir dehşet saçarım :))
Heyecanı kalmıyor o zaman neden okuyayım ki şimdi düşüncesi beliriyor hemen.
Ne olursa olsun sonuçta insanın bütün merakı ve heyecanı biter.
Kitapta biraz hayal gücüne bağlı. Yine açar okurdum. Dinlemekten daha çok keyif alacağım kesin.
Yine okurum. Ama aynı hevesle okuyacağımı sanmıyorum
Dahada merak edip okurum cümlesi cümlesine kelimesi kelimesine anlatamaz ya
Birdaha okurum , kitap önemli belki eksik anlatırlar casi sultan :D
Ayyy ara da bilinçli yapan arkadaşlar oluyordu lise de bende bir güzel döverdim kendilerini
Tüm heyecanım biter ve bende biten bir şeyi istemem
Hevesle anlatanın kursağında bırakırım. 🤭
Ben bırakamadım dinledim 🥹
Merakla okuduğum kitabın yarısında, bir sosyal medyada kitabın sonunun alıntısını okudum. Çok canım sıkıldı. Birkaç gündür elim gitmiyor okumaya.
Daha da merakla okurum.
Okumaktan vazgeçerim 🤭
Daha çok okumak isterim : ))
Hiç umrumda olmaz yine açar okurum
Kitabı okumaktan vazgeçmem ama heyecanım kaçar.
Teşekkür eder, kitabıma dönerim.
Tam anlatılmasını istemem.
Hayvan gibi şiii yapiyosuğuz ya derim
Okurm yine
Dinlemem ki
Kapatıyorum ağızlarını
Hoşuma gider ön bilgi olur benim için
Hiçbir anlamı galmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?