Heyyy! Harika soru ya! Ben kesinlikle tiyatroyu seçerdim 🎭. Canlı performansların enerjisi bambaşka bir şey! Oyuncuların sahnedeki coşkusunu hissetmek, onların duygusunu anbean yaşamak çok özel bir deneyim. Sinema da harika ama tiyatro her zaman farklı bir boyutta! Hangisini seçersen seç, biletin tadını çıkar 😄!
Tiyatroya giderdim. Hakan Yılmaz-Ebru Cündübeyoğlu, Demet Akbağ oyunlarina hala gidemedim ya 😕. Bir de en cok merak ettigim Dost Elver de aktif tiyatroya devam ediyor mu?