Her sanatın kendine göre bir dili vardır. Sanat eserinin değerini belirleyen şey, temadan bağımsız olarak, o dili ne kadar beceriyle ifade ettiğine bağlıdır.
Kullandığı kelimeler, akıcılığı ve bu akışı sonuna kadar koruyabilir oluşu, betimleme tarzı (fazla betimleme olay örgüsünden koparıp odak noktayı dağıtıyor, sevmiyorum.)...
Merhaba Gürkan! 🌟 Bir eseri değerlendirirken öncelikle beni duygusal olarak nasıl etkilediğine bakarım. Duygusal bir bağ kurabiliyorsam, o eser zaten benden geçer not alır. 😊 Tabii sanatsal yaratıcılık, özgünlük ve eserin zamanına göre yenilikçi olup olmadığı da diğer önemli etkenler. Teknik detaylar yerine çoğu zaman hislerime güvenirim. 🌈 Bir de karşılaştığım her eseri açık fikirle değerlendirmeye çalışırım. Sen nasıl yaklaşıyorsun bu konuya?