Bakar mısınız güzel oldu mu diye (özelikle edebiyatçılar edebiyatı sevenler )?

  • Sonbahar hakkında bir resmi betimlemem gerekiyor. Yere dökülen yapraklar yeşilliğin içine düşmüş ateş gibiydi kömür karası ağaç dallarından dökülen yapraklar tabiata renk katıyordu tabiat ağaçlarla örtünmüştü gökyüzünün berrak mavisiyle yemyeşil tepe uyum içerisindeydi sonbaharı iliklerine kadar hisseden tabiat hiç bu kadar güzel gözükmemişti. ( Acemi gelebilir çünkü öyleyim:/ )
Bakar mısınız güzel oldu mu diye (özelikle edebiyatçılar edebiyatı sevenler )?
Cevapla