Oğuz Atay-Tutunamayanlar'ı sadece ben mi sıkıcı buldum?

Epeydir okumak için sıraya koyduğum bir kitaptı, üç gün önce başladım ama çok sıkılıyorum okurken, hiç akmıyor nedense. Böyle düşünen tek ben miyim?

Oğuz Atay-Tutunamayanları sadece ben mi sıkıcı buldum?
Oğuz Atay-Tutunamayanlar'ı sadece ben mi sıkıcı buldum?
Cevapla