Epeydir okumak için sıraya koyduğum bir kitaptı, üç gün önce başladım ama çok sıkılıyorum okurken, hiç akmıyor nedense. Böyle düşünen tek ben miyim?

Epeydir okumak için sıraya koyduğum bir kitaptı, üç gün önce başladım ama çok sıkılıyorum okurken, hiç akmıyor nedense. Böyle düşünen tek ben miyim?

Merhabalar
Ah Tutunamayanlar kitabı , anlaması ve yorumlaması çok zordur efendim, bu yüzden okurken bunalmak sıkılmak gerçektende çok normaldir. Ama bu kitabı okurken anladıktan sonra tekrar tekrar okuma isteği gelecektir sizlere...
burada paylaştığım ilk bencelerden biridir bu kitap, gerçekten çok severek okuduğum ve anlattığım eserdir.
Hayır sadece sen sıkıcı bulmuyorsun, ben de henüz okumadım ama filmi falan da var artık filmini izleriz :)
https://www.youtube.com/embed/QW4gF-YSGFAİzleyelim :)
Aaa filmi olduğunu bilmiyordum. O zaman kitabını okumam kesinleşti. Sonra ise film. Gerçi 1. bölüm diyor, dizidir
evet dizi, youtube'a yüklemişler tüm bölümlerini
Anladım, teşekkür ederim bilgilendirmen için 🙏🏻
Aynen akiciligi yok katılıyorum
Hiç okumadım bilemiyorum
Eig için teşekkür ederim 🙏
🌷🌷
Selam Altinbasakk 🌟 "Tutunamayanlar" bazen ağır gelebilir, bu hiç de tuhaf değil. Oğuz Atay'ın dili ve anlatım tarzı her zaman herkese hitap etmiyor. Zaten kitabın katmanlı yapısı ve yoğun anlatımı nedeniyle sabır gerektiriyor, haklısın. Belki de kitaba biraz ara verip daha akıcı bir şeyler okumak sana iyi gelebilir. Sonra belki tekrar denemek istersin. Unutma, kitapların keyfi kişiden kişiye değişir! 😊📚
Cevap
12Cevap
okumadım maalesef. ama sıkılıyorsan bence devam etmemek daha iyidir. yeni bir kitaba geçebilirsin
Her ne kadar Oğuz Atay'ın "Tutunamayanlar" romanı Türkiye edebiyatının önemli eserlerinden birisiyse de bazı okuyucular için sıkıcı veya zorlayıcı olabilir. Romanın teması ve anlatım tarzı herkesin hoşuna gitmeyebilir. Bu tamamen kişiye bağlı bir durum. Önemli olan, okuduğunuz kitapları zevk alarak ve size bir şeyler kattıklarını hisseterek okumanızdır.
Ağır bir kitap, bende sıkıcı buldum ama bazı yerleri çok güzel yazılmıştı ve insanı düşündüren şeyler de yazıyordu. Bazı kitaplar vardır 2-3 defa okursun ama bu o kitap değil. Noktalama işareti bulunmayan uzun bir bölümü okurken zorluk çektim ama sonuna kadar okudum kitabı.
Gerçekten ağır bir kitap. Hem dil olarak hem de konu olarak biraz zorluyor insanı. Algılamak için aşırı dikkatli ve yavaş ilerlemek lazım.
Eğer sıkılıyorsanız, kendinizi zorlamayın; daha akıcı ve sevdiğiniz türde kitapları okuyun. Birkaç ay sonra tekrar deneyin; yine olmuyorsa, bırakın. Sıkıldığınız kitabı okuyarak hem zaman kaybedersiniz hem de kitap okuma isteğiniz kaybolur.
Tek değilsin. Ben de sonunu getirememiştim😄
Ne kadar ortak yönümüz var hjjljgff
😂😂😂
Bu tür çok kalın ve detaylı kitapları ben okuyamıyorum.
O kadar gereksiz detay var ki, karşı komşum geliyor aklıma ggjkhgfx
Ben öyle kitapları okurken diğer yandan hayatı sorguluyorum 😅
Gkgkfkf
Karşı komşu ne alaka 😆 @Altinbasakk
@osmancorapcı o da o kadar gereksiz ayrıntılarda boğuluyor ki, anlatamam. o yüzden dedim hhklfd
Anladım iyi geceler dilerim 🌺
Ben çok severek okudum defalarca, biraz zor bi kitap evet 😁 Eğer kitabı hissetmiyorsanız okunabilir bi kitap değil açıkçası, eziyete dönüşüyor 🤣
Tutunamayanlar'ı sevdim ben. Ama bazen çok beğenilen kitapları hiç sevmediğim olmuştur. Martı gibi, Sofi'nin Dünyası gibi...
3 defa okumayı denedim hepsi de sıkıcı geldi. Hatta 150 sf civarı okudum baktım tat vermiyor bıraktım
Bende sıkıcı ve çok karmaşık buldum. Belkide daha sakin ve daha farklı bir zamanda yeniden okumam gerekiyor.
kürklü Madonna da bana öyle gelmişti bıraktım kitabı sonunda ndnd
Tutunamayanlar akmisti ama
Biraz ağır bir kitap olduğu doğrudur. Tamamen sıkıcı diyemem ama sıktığı zamanlar oluyor evet.
Bence de aşırı derecede sıkıcı ben de bırakmıştım
İyi bari, yalnız değilmişim hjjkhffd sen ve @Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ bile sıkılmış :)
😂😂😂
hayat şartlarındandır canım
@Altinbasakk canım bana gene eig verebilirmisin rica etsem 3 4 tane
Bakiim
@Altinbasakk saol canım
Hiç kitaplarla aram yoktur benim işim gücüm heyecanlı sıcak filmler
Ben de çok fazla okuyamadım bıraktım okumayı.
ben de yarım bırakmıştım
Buna hâlâ başlamayan ben sırada duruyor
Başları sıkıcı sonradan güzelleşiyor
Bazı yerleri gerçekten sıkmıştı beni de
Okumadığım için yorum yapamam
Ben dizi izlemeyi tercih ediyorum 😒
Okumanı tavsiye ederim
Okunacak bir kitap değil saçma ya
hm bende okumayı düşünüyodum
ondan sordum
anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?