Teknolojinin bu kadar yaygın olduğu bir devirde biriyle sadece mektup aracılığıyla iletişim kurmak ister miydiniz?

Teknolojinin bu kadar yaygın olduğu bir devirde biriyle sadece mektup aracılığıyla iletişim kurmak ister miydiniz?

Bir uygulama var zaten mektup arkadaşı oluyorsun hatta dünyanın başka ucundan mektup yazanlar da oluyor. Ben kullanmıştım o uygulamayı tekrar dur kullanayım
Evet isterdim. Bence daha güzel daha heyecanlı ve eski zamanlardaki gibi gizemli romantik bir havası var. Çocuksu bir heyecan, mutluluk, hayal kurmak.. acaba nasıl biri filan.
Mesela mektup yerine mesaj, e posta da kullanılabilir günümüzde. Hem insanların birbirini tanıması için iyi bir fırsat diye düşünüyorum
Aslında isterdim. Çok marjinal ve alışılmışın dışında bir şey olurdu. Her şeye kolayca ulaştığımız bir dönemde böyle küçük farklılıklar ilaç gibi gelebilir.
Evet isterim. Hatta sadece mektupla sınırlı kalmaz konuşma di'li olarak da eskiyi örnek alırdık. Bazen habersiz eski hediyeler gönderir sürprizler yapardım
Cevap
16Cevap
Şehir dışında olmasını isterim gadası
isterdim evet
Evet , isterdim. Eski zamanlardaki nahif ve hoş bir üslupla yazılan o ince düşünceler gerçekten ruhu dinginleştiriyor bence. Keşke bu dönemde de yaygın bir şey olsaydı. Çok keyifli ve anlamlı olurdu
E isterdim ama, millet tembellikten oturduğu yere şey yapacak nerdeyse. Değil ki kalemi eline alıp iki satır yazmaya usenmesin
İstemem de şu an bunu yapan çok var.
Uzak mesafe ilişki ayağına dijital mektup arkadaşlığı yapıyorlar 😂
İstemem, eskide kaldı mektup işi, çok eskiden yollardım alırdım. Şimdi artık watsap var mesaj var. Gerek yok.
Yeni nesil mektubu biliyor mu onu merak ettim şimdi 😂😂😂
En azından isim olarak biliyorlardır :D
Mektup arkadaşım yıllar önce vardı kardeş okulumuzdan istanbuldan diyarbakır'a mektuplaşırdık.
Mektup arkadaşım olsun isterdim. Onunla mektupaşıp tanımak, konuşmak bana iyi gelirdi..
Eskiden isterdim çocukken. Şimdi internetten bir sürü mektup arkadaşı bulduk
Evet ama buna değecek biri saklardim kutucuk yapardım 🥺
Keşke olsa lisede bir dönem mektuplaşmıştım çok güzel bir duygu.
İsterim evet eğlenceli olur
Bana mektup yazabilirsin izin veriyorum ajdjsja
İsterdim ama benimde el yazım çok kötü
yok ya kim uğraşacak ptt mtt
Yok be zamanı mı kaldı mektubun
Evet isterdim
Ben hala mektup yazıyorum
Kendime mektuplar
İsterdim 😀sanalı denedik bide onu deneyim
Tercih etmem teknoloji çok gelişmişken
Mektup devri bitti sanal arkadas olabilir
Hayır kimse için değmez
Sevdiğim biriyse olabilir
Mektup yazarım mektup sen okurken ağlama 😂😂
Evet isterdim çocukken vardı
20 sene önce vardı o işler
Tarzım değil istemem.
İsterdim hatta çok iyi olurdu
Var zaten
hayır istemem
Yok istemezdim.
Ah keşke
Güzel olurdu isterdim
evet,
Küçükken vardı.
yok.
Olmuştu
evet
Var zaten
Çok isterdim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?