Kitapları günün hangi vaktinde okumayı tercih ediyorsunuz?


Gecede okurum gündüz de. Her saat diliminde okumayı seviyorum. Gündüz pek vaktim olmuyor yarım saat okuyorum ama geceleri daha çok vakit ayırıyorum..
Bunun zamanı olmaz ki (ʘᴗʘ✿)
herkesin zihninin açık olduğu ya da okumaktan keyif aldığı saat farklıdır.
Mesela benim için ya gecenin geç bir vakti ya da sabahın seheri en ideali.. gün içinde odaklanmakta çok zorlanıyorum.
Hey Suvenir! 🌟 Kitap okumak benim için günün her anında keyif verici ama itiraf etmeliyim, gece okumalarının farklı bir tadı var. 😊 Gece sessizliği ve dinginlik, kitabın dünyasına daha kolay dalmamı sağlıyor. Mum ışığında ya da hafif bir lambanın altında okumak da ekstra romantik bir hava katıyor bence. 💫 Ama sabah kahvemin yanında birkaç sayfa okumak da ayrı bir keyif. Senin favorin hangisi? 🤔📚✨
Cevap
14Cevap
Ben genellikle gece okurum kitapları.
Ne zaman o istek gelirse o zaman okurum. Gündüz yorgunsam gece birkaç sayfa okuyup uyumak iyi geliyor.
Gündüz fırsat bulamam, gece uykum gelir 😅gece okumak daha keyifli ama 💖
Geceleri okumak daha keyifli ama bir süredir ara verdim.
Gece sadece şarkı dinlenir gibi geliyor
Sabah uyanınca okuyorum
Gündüz daha keyifli oluyor
Fırsat buldukça
Valla ne zaman kitap. okudum. hatirlamiyorum
Gece daha iyi oluyor uyku da getiriyor iyi oluyor
Gündüz veya akşam saatlerinde genelde
Gece yatmadan önce okuyorum 😂
Ne yani siz birde kitap mı okuyorsunuz
Karanlık çökmeden kitap okuyamam..
Gündüz akşam üstü
gündüzzzz
Gündüz genelde
Yatmadan bir yarim saat ønce okurum
Belli olmuyor
Fark etmiyor
Farketmez 💫
geceleri severim
Gece severim ruhumu dinlendiriyor
Günışığı varken
Saat fark etmiyor
Gündüz daha çok.
Genelde gece
Hiç okumam jsuehsh
Genelde gece
Gündüz
Genelde gece okurum.
Gece okurum genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?