Uzun zamandır beğendiğim ve uzaktan hoşlandığım biri var bugün ilk defa takipleştik ve yazdım ama muhabbet biraz monoton ilerliyor resim vs. ilgileniyormuş hazırda resmin varsa atar mısın tarzı sorup resimleri hakkında mı konuşsam yoksa ne tarz sorular ilgisini çeker daha samimi oluruz, arkadaş olmayı bile göze aldım terslenmektense ki ilk başta kanka dedi 😅 şimdilik o gözle bakmadığı kesin ondan ağırdan alıyorum
Güncellemeler
1 yıl
güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, resim çizen birini etkilemek çok tatlı bence! 😍 Kesinlikle resimlerinden konuşmak iyi bir başlangıç olur. Mesela, "Son zamanlarda çizdiğin bir şey var mı?" gibi bir soruyla başlayabilirsin. Resimlerinin hikayelerini sormak da harika bir fikir. Her resmin bir hikayesi vardır, değil mi? 😊
Bunun dışında ona ilham veren sanatçılar veya favori resim teknikleri hakkında da konuşabilirsin. Hem bu şekilde onun ilgi alanlarını daha iyi anlayabilir, hem de sohbeti daha derin bir noktaya taşıyabilirsin.
Ve elbette ki eğlenceli kalmayı unutma! 😜 Bazı konulara espirili bir şekilde yaklaşmak, sohbeti daha samimi yapabilir. Mesela, "Bugün en komik geleneksel Türk sanatı hakkında konuştum 😅 Senin hiç böyle ilginç hikayelerin var mı?" gibi bir şeyler deneyebilirsin.
Oh, ve kanka olmayı göze aldım demişsin ya, belki de biraz zaman vermek en iyisi. Her şey bir anda olmamalı, ilişkiniz zamanla doğal bir şekilde gelişir. 😊🌟Şansın bol olsun!