En Sevdiğiniz Yabancı Film?
Benim Hellraiser 1 ve tabiki Tom Hanks Big.
Benim Hellraiser 1 ve tabiki Tom Hanks Big.
esaretin bedeli
zindan adası
akıl oyunları
v for vendetta
matrıx
şeytanın avukatı
forrest gump
başlangıç :)
zindan adası
başlngıç
akıl oyunları güzel :)
evet daha da var sayamadıklarım ama bunlar izlediğim en kaliteli filmler benim de :)
Titanik filmini hiç izlemedim. D dedim güzeldi. Ayrıca Letters to Juliet ve The Karate Kid 2'yi tek geçerim.
izlemeden karar verme o zaman salak
salak ?
shawshank redemption ve yıllar geçse de bıkmayacağım lotr. gerçi çok film var 3leme dersek ama neyse...
Ghajini
Cevap
28Cevap
listedeki filmeler klişe zaten
ayrıca evet armagedon , gladyatör , hayalet ,başlangıç, zindan adası çok güzel
benim izlediğim filmler arasında Yol , Koruyucu ( gerard butler ) ,kara şahin düştü ,
eğer arayıpta bulamadığınız film varsa bulurum bu arada orjinal 1500 civarı dvd koleksiyonum var
sen öykle zannet salak
D ve E arasında kaldım D dedim.
ama benim en sevdiğim Hayat Güzeldir
Esaretin bedeli
v for vendetta
şeytanın avukatı
akıl oyunları
Monte kristo kontu
curse of the ring
will smith bruce wilis ve danzel washington filmleri
Bu gibi durumlarda ilk aklima gelen o brother where are thou oluyor coen ler sagolsun pek severim
Bu sundugun filmlerden hiçbiri.
Yesil Yol ve Requiem For a Dream.
çok var onlarca böyle bir anda aklıma gelmiyor maalesef .
Esaretin Bedeli gönüllerin birincisi aynı zamanda Imdb'nin de birincisi.
bin tane var hangisini yazayım.
kieslowski'den three color trilogy diyeyim bari.
yokki en sevdigim film..en iceren sorulari sevemedim..
avatar, titanik, çarlinin melekleri, matrix2, çılgın aptal aşk, piyanist, hayat güzeldir
Fight club kesinlikle!
B ve C haric diger 3 ü
Titanici biliriz biz ya onunla ağlarız :D
melekler şehri, son samuray
cehennem meleklerini nasıl es gecersin
Titaniği çokmu seviyorsun abicim , doğru söyle :)
sa ane sen sevmiyorsun diye bende sevmnmcem dangoz
gamer a bayıldım aynı zmanda baslangıcta güzel..
300 spartalı harika yaaa
kesinlikle :)
Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi :)
kesinnliklle taşıyıcı serisi...
300 ıspartalıyı koymayı unutmusun :)
Big Fish
3 Idiots
the raid izledim bu aralar ,onu tuttum morug
kurtlar vadisi başkası yalan
she likes it big 4
ınceptıon- başlangıç
Matrix
Ben Dört Numara güzel filmdi :)
Ed Gein
Fight Club- Forever
benim adım kagahn
Fetih 1453
Titanik :)
jesse james suikasti
hiç biri.
d şıkkı hariç, hepsi
Titanik
SRPSKI !
marvel
braveheart
se7en
peynir.
The first grader
ulisin bakışı
Inception
yabancı film sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar