Gerçekten bir kitap bile en az 100-200 tl iken kitap almada bile giden paraya acır hale geldim. Hiç PDF okumadım acaba harcamak yerine öyle mi yapsam bilemedm
Kyk kredisiyle alıyorum zaten iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim
Gerçekten bir kitap bile en az 100-200 tl iken kitap almada bile giden paraya acır hale geldim. Hiç PDF okumadım acaba harcamak yerine öyle mi yapsam bilemedm
Kyk kredisiyle alıyorum zaten iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim
Anlamsız değil bence çok hoş ve güzel bir hayal. Kitapların yanında rahat hissediyorsan ve onlarla oldukça anlaşıldığını düşünüyorsan başka çaren yok
Alınacakları sepete ekleyip bir iki alırsan toplu aldığın kadar etkilemez seni. Yani pdf okumak bence iyi değil ya ne güzel kütüphane yaparsın. Birden topluca kitap alman gerekmiyor sonuçta okudukça birer birer alırsın
Cevap
6Cevap
Valla ben alıyorum hoşuma gidiyor kitap almak onun kokusunu içine çekmeyi gadası
Benim de hoşuma gidiyor da işte çok pahalı oluyorlar
Aman ne ucuz ki boş ver sevdiğimiz şeyleri yapalım
Pdf varken enaylilik diyorlar ama ya da ikinci el
Enayi diyenler cahil insanlar onca yazar boşuna mı kitap yazıyor
Ya aslında bir kez okuyup koyuyoruz kenara. Ben çok hevesleniyorum falan da gerçek de bu aslında
Bu konuda tartışmak istemem seninle herkesin kendi tercihi
Boşa degil , kitabı yanıma almayı unutunca PDF bulup okuyayım dedim aynı zevki vermiyor nedense , ve okumadım da zaten 3 5 dakika dayanabildim ben gözlerimi falan agrıttı , kitabı kitap olarak okumak daha güzel
Kitap grupları gar istersen ücretsiz erişebiliyorsun
Evet evet ekliyim onlarda
500 tane kitabm var asla pişman olmadm kitaba verdm paradan
PDF bak önce PDF yoksa sesli kitap bak o da yoksa al.
Kyk kredisi demişken üniversite öğrencilerine geri ödemeli para oluyordu o neydi
Senin dediğinden mi
Bu ekonomide enayilik. Boşuna da yer kaplıyor. Vakti hali yerinde insanların pul koleksiyonu tarzı keyfi bir köşe yapabilir de normal bir insanın ihtiyqci yok. Beleşe pdf kitap varken
Mantıklı..
Okuma bağımlısı saçma dolu şey okuyan birisi olarak diyim. İlla roman olarak bakmamak lazım. Dolu şey okuyoruz. Hep aynı tür sarmiyo
Evet öyle bir yandan
Dolu şey okuyorsan maddi yükü hiperbolik olarak artiyo^^ ayda 1 kitap vs basit seyler. Alırsın onu sıkıntı olmaz. Ama düşünsene ayda 10 kitap alıyorsun
Çok kitap alan biri değilim zaten de ileride ilerletmek istesem nasıl olur dedim. Yani gerçekten yiyor. Bir de pdf alışkanlığı olan birinin öyle pek de almasına gerek kalmaz
Ondan uzak dur. Ama gözler gidiyo haberin olsun. Telefondan uzak durmak için öyle kitap alabilirsin. Işe giderken yanima telefon almıyorum. Kitapta da ona bu sebeple başlayabilirsin. Telefon bağımlılığı paradan daha çok sıkıntı
Vallahi ven pdf okuyorum her ne kadar bu hareketi yanlış bulsamda param kalmaz bir ay okuyacağım kitapları alsam. sadece kitaplara melül melül bakmakla yetiniyorum kitapevlerine gittiğimde 😭
Yaa keşke şu durumda olmasaydık ya okumak bile lüks. Aylık ortalama ne kadar okursun
7- 8 kitap falan
Anladım kitaplar pahalı olunca öyle her zaman alamıyoruz maalesef
Ne tür okuyorsun
Bazı yerlerde kitap alınıp sonra geri bırakılabiliyor
Bence kitaplık oluşturman güzel olur ben 0 kitap yerine 2. El tercih ederdim çok yıpranmadıktan sonra hepsi kitap sonuçta
Keşke sıfır takıntım olmasaydı
Kişisel eşya değil neden bu kadar takıntılısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?