Sizce okuma kitaplarına para ödemek boşa mı, yani bir kütüphane oluşturmak mantıksız mı çünkü kitaplar pahalı?

Gerçekten bir kitap bile en az 100-200 tl iken kitap almada bile giden paraya acır hale geldim. Hiç PDF okumadım acaba harcamak yerine öyle mi yapsam bilemedm

Kyk kredisiyle alıyorum zaten iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim

Sizce okuma kitaplarına para ödemek boşa mı, yani bir kütüphane oluşturmak mantıksız mı çünkü kitaplar pahalı?
Cevapla